Ilovearagorn's nieuwe actiefheidsopbouw
Pttim Moderator (7) | Dan zal ik ook gelijk maar wat actiefheidspunten bij elkaar spokkelen. Maar een goede update lijkt me. En wie weet zorgt het ook voor wat meer activiteit op het forum. 8-3-2014 10:57 | ||
Elanthiel Leader (9) | Goed om te weten dat dit er nu door is. Mooi werk! 8-3-2014 11:05 | ||
Deemril Inactief | Ddddddaaaaaaaaaaaaaaatttttttttt iiiiiiiiiiiiiiissssssssssssss lllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuukkkkkkkkkkkkkk oooooooooooooooommmmmmmmmmmmmm wwwwwwwwwweeeeeeeeeeetttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnn ! 8-3-2014 11:26 | ||
Grimolas Inactief | Hoe verhoudt de forum actiefheid zich met andere actiefheid gerelateerde zaken zoals rewards irc en event actiefheid? Completionist 09/08 8-3-2014 11:45 | ||
Elanthiel Leader (9) | Dat is juist een van de redenen dat we deze verandering maken, Mick. Zoals je in actiefheidsbalkjes onder avatars ziet is forum actiefheid (oranje) heel erg weinig in vergelijking met de rest. Dat proberen we nu op deze manier een beetje gelijk te trekken. 8-3-2014 12:58 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Ik ga niet ontkennen dat deze update hoognodig was. Forumactiefheid is altijd al underrated geweest Nu moet ik ook nog eens meer posten op het forum om actiefheid te behalen!
~ Arnoud
8-3-2014 13:20 | ||
Bv202 Inactief | Goed, vanaf nu worden mijn weinige posts langer Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Quisque congue tellus vel nunc tempus fringilla. Pellentesque a libero massa. Nunc rutrum venenatis feugiat. Nullam at justo quis augue suscipit pellentesque eu ut erat. Quisque arcu tellus, sollicitudin auctor interdum sed, blandit vitae mauris. Vivamus porttitor tortor eget urna lobortis imperdiet. Sed fermentum mi at est varius pellentesque. Etiam volutpat, enim vitae placerat pretium, elit lectus iaculis tortor, ut tempor nulla sem et felis. Vivamus elementum pharetra dolor interdum molestie. Cras vestibulum porttitor urna, sollicitudin fermentum ante venenatis vitae. Curabitur a urna et eros fermentum ultrices. Morbi vitae mollis neque. Fusce auctor lacinia neque a condimentum. Maecenas est purus, dignissim at lacinia eu, facilisis eget eros. 8-3-2014 14:58 | ||
Grimolas Inactief | @Tijn maar hoeveel punten levert bijvoorbeeld het bezoeken van een event op, of het cappen in de citadel? Completionist 09/08 8-3-2014 15:09 | ||
Elanthiel Leader (9) | Weet ik niet uit mijn hoofd, Mick. Ik kan ook niet bij de code om het te checken. Maar je kan makkelijk de verhoudingen zien op iemand's balk, met de categorieën waar ze bij horen. 8-3-2014 16:17 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Helemaal mee eens, dit is een goeie ontwikkeling, die hopelijk mensen weer wat stimuleert om op het forum te posten, en dan vooral ook met zinnige inhoud i.p.v. +1 en dergelijke Arnoud X122 schreef:Funny thing is dat we bij het invoeren van de actiefheid in zijn huidige vorm er specifiek op hebben gelet dat chat en forum voor ongeveer even veel meetelden. Dat forum tegenwoordig gereduceerd is tot een tiende ervan ofzo, zegt dan ook genoeg over hoe actief het nu nog is :x Bv202 schreef:Zolang je er maar wél nuttige dingen in steekt en geen lorem ipsum, is dat helemaal oke I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 8-3-2014 18:09 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Hm dit wordt meteen het nieuwstopic met de meeste replies sinds eeuwen? 9-3-2014 10:13 | ||
Nollie28 Operator (8) | Ilovearagorn schreef:Hopelijk wordt de rest van het forum ook meteen weer een stuk actiever. Voor de rest excellent work. 9-3-2014 11:23 | ||
Fury Storms Inactief | hoeray! 9-3-2014 13:19 | ||
Deemril Inactief | Ilovearagorn schreef:Komt doordat iedereen nog snel wat actiefheid wil halen zeker ! (en eigenlijk door te quoten haal ik nu zelf ook wat actiefheid bij, maar hé het gaat er in de eerste plaats toch om dat het forum wat actiever wordt? !) 9-3-2014 22:45 | ||
Pttim Moderator (7) | Deemril schreef:Het forum ja, niet alleen dit topic... 10-3-2014 08:19 |