Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [klimmeet December 2013]
klimmeet December 2013
De meet begon al lekker vroeg, iedereen verzamelde bij de klimmuur terwijl ik samen met Cat en Martijn nog even Arnoud en Twan van het station ophaalde. Zonder ook maar enige vertraging kwamen ze aan op station Dordrecht. Ondertussen hadden we al door gekregen dat er al enige leden bij de klimmuur gesignaleerd waren. Een kort ritje met de auto verder waren we bij de klimhal. Ondertussen was bijna iedereen er al. Alleen Hendrik, Gwalch, Thulinma en Britt waren nog niet aanwezig.

Na een kort overleg tussen de al aanwezige leaders was duidelijk wat er moest gebeuren. We moesten het hele molteam op een meet hebben, er was echter één probleem wat opgelost moest worden voor dat kon gebeuren. Er moest even iemand, ik noem geen namen maar hij was de enige mol die niet aanwezig was, gedowned worden naar 6.9. zo gezegd zo gedaan, Pol zijn laptop kwam uit de tas en enkele minuten later was het hele molteam aanwezig. Want ook Gwalch en Thulinma waren ondertussen binnen gekomen.

Het klimmen kan beginnen! Er waren 2 keuzes voor activiteiten, het boulderen en toprope klimmen. Dus werd de groep in 2'en gedeeld. Waarvan een gedeelte naar de boulderhal ging en een gedeelte in de andere hal bleef.

Plaatje

Er werd gezellig met elkaar gepraat, geklommen en grappen gemaakt. Soms moest je wat lang boven blijven hangen voor je eindelijk naar beneden mocht aangezien de instructeur erbij moest zijn als je naar beneden wilde.

Plaatje

De tijd ging snel voorbij en er vielen gelukkig geen doden of gewonden. Nee zelfs Marco overleefde het.

Toen iedereen er wel een beetje klaar mee was was het tijd voor de groepsfoto. En daarna een hele speciale foto met alle mols.

Plaatje

Plaatje

Hierna gingen we omkleden en hebben we nog even een drankje gedaan voordat we ons naar het wokrestaurant begaven. De rsr'ertjes begaven zich naar de auto's en enkele minuten laten stapte iedereen uit bij het restaurant.

Plaatje

So, let's eat! Eerst een lekker soepje als voorafje en daarna lekker wokken. Het eten was lekker, en de stemming was goed. De tijd vloog voorbij, en ook hier was het snel tijd om te vertrekken. Na buiten nog een kleine irl dropparty van Gwalchmai te hebben waar enkele santa's gedropt werden met nep souldiamants in de hoop dat hij zo zijn leven als Sliske's slaaf kon ontlopen. Hierna werd afscheid genomen en vertrok iedereen weer richting huis en werden Pol, Arnoud en Twan nog even naar het station gebracht.

klik hier voor meer foto´s.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Nollie28Operator (8) op 24-12-2013 16:55
Antwoorden:
Twan

Rune Member (6.9)

Zeker een geslaagd dagje. Ik had ondertussen alweer wat meets gemist. Leuk om nog een keer langs te zijn gegaan. Until we meet again.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
25-12-2013 23:41
Paulus55

Rune Member (6.9)

Cultuurshock voor Arnoob.

Zoals gezegd zal ik de volgende keer de meet in m'n agenda zetten, zodat ik niet dubbele afspraken maak. :$

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-12-2013 01:19
Pttim

Moderator (7)

Het was zeker een geslaagde meet! Ik kijk nu al uit naar de volgende. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
27-12-2013 13:20
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.