Zoek in het forum!
NF56 bis
Hey leden!

Voor jullie direct de flameposts gaan schrijven om die domme k*tmongool van een inactieve leader erop te wijzen dat er al een post is over de NF die vandaag is uitgekomen, lees even verder!
Het is namelijk zo dat in RSR niet alle beslissingen door het hele MOLteam genomen worden. Sommige dingen worden ook door alleen de leaders beslist. Maar dan heb je van die actieve dudes zoals Elanthiel die toch al een CN maken, maar op hem kom ik straks terug.

Eerst wil ik namelijk een aanpassing van de clanregels meegeven, meer bepaald van een medalomschrijving en nóg meer bepaald die van de Technomancy Medal. Voorheen klonk die als volgt: "Frequent nuttige info posten op Pc-Hulp." Nu is die omschrijving nog al strikt en heel specifiek. Daarom is er besloten om deze te veranderen naar "Een belangrijke constructieve bijdrage leveren aan de tech-kant van RSR en/of frequent hulp bieden bij tech-problemen" Nu wil het toeval dat we ook direct een winnaar hebben van deze medal, namelijk niemand minder dan Ilovearagorn! De hoeveelheid codewerk dat zij zowel op de site (timers, forums, skins,...) en op de IRC (eventbot, talrijke andere scripts) al heeft gedaan is gewoon indrukwekkend en ze heeft deze medal dan ook dubbel en dik verdiend. Ook de reactie van Pol op de regelwijziging & de uitreiking van de medal wil ik jullie trouwens niet onthouden:
[MacGyver] Dat vind ik een opzichtige verandering van de regels puur om iemand een beloning te kunnen geven die onder de oude regels niet verdiend zou zijn.
[MacGyver] I like it! Plaatje

En dan hebben we nog dat andere gevalletje, zijnde Elanthiel. Zoals ik al zei blijft dat ventje maar actieve dingen doen. Daarom hebben Cat en ik besloten dat hij recht heeft op wat steun voor de koude wintermaanden in Gielenor door hem een Flame of the Clan te geven. Doe vooral zo verder Martijn!

Een prettige avond nog,
Stijn

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 15-11-2013 22:17
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Jeetje, maak ik eens een post op Clan Nieuws, word ik meteen geflamed door een leader Plaatje
Bedankt voor de medal Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-11-2013 22:20
Nollie28

Operator (8)

Elanthiel schreef:
Jeetje, maak ik eens een post op Clan Nieuws, word ik meteen geflamed door een leader Plaatje

En terecht, zomaar Stijn zijn kans ontnemen je een medal uit te delen. Ga je schamen!

Maar Cat en Tijn, wel beide gratz met jullie medal. Beide dik verdiend!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-11-2013 22:24
Ilovearagorn

Leader (9)

Oh kewl. Ty Plaatje

Gratz ook aan Tijntje!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-11-2013 23:13
Glowball02

Rune Member (6.9)

Het regent medals vandaag, proficiat allebei, dubbel en dik verdiend Plaatje Al snap ik niet waarom dit topic NF56 bis heet en niet gewoon het we-delen-medals-uit-topic Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
16-11-2013 01:15
Deemril

Inactief

Elanthiel schreef:

I see what u did there Plaatje!

Gratz Tijn en Cat met hun medals!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
16-11-2013 09:25
Fury Storms

Inactief

gratz beide! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
16-11-2013 12:58
Pttim

Moderator (7)

Allebei zeer dik verdiend!!
Gratz allebei! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
17-11-2013 12:57
Antwoord 1-7 van 7 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.