Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Herfst - minder groen]
Herfst - minder groen
Dag leden en lederessen!

Helaas zijn posts op het Clan Nieuws niet altijd aankondigingen van awesome toernooien, bekendmakingen van verkiezingen of updates aan de site. Af en toe hebben we ook minder nieuws. Helaas valt deze post in die laatste categorie. Het is namelijk zo dat Thojohn22, ook wel bekend als Thomas of Aevitas, afscheid neemt van zijn rol als moderator.
Dit met als voornaamste reden het te druk hebben IRL, wat we vanuit het MOLteam natuurlijk volledig begrijpen. We wensen hem dan ook veel succes toe op zijn werk en willen hem graag bedanken voor het werk dat hij voor RSR heeft gedaan. Zo heeft hij o.a. meegewerkt aan een resem calculators en heeft hij ook bijgedragen aan een hoop toernooien en events van RSR.
Gelukkig vertrekt hij niet helemaal, want Thomas zal lid blijven van de NF-redactie en ook bij de Guides zal hij nog zijn steentje bijdragen.

Thomas, bedankt voor je werk en we zien elkaar nog wel op de chat, op het forum of ingame!

Nog een prettige dag allemaal,
Stijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 7-11-2013 16:48
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Inderdaad, Thomas, heel erg bedankt voor de bijdrages aan ons RSR MOLteampje die je met de jaren gedaan hebt. Werk is stom! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-11-2013 17:00
Elanthiel

Leader (9)

Dank je wel voor alles wat je gedaan hebt. Ik begrijp de beslissing goed, maar echt leuk is het natuurlijk ook niet om iemand te zien vertrekken. Het is goed om te zien dat je niet helemaal weg gaat though Plaatje We spreken elkaar zeker nog!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-11-2013 19:53
Nollie28

Operator (8)

Thomas, echt harstikke bedankt voor je uitstekende inzet de afgelopen jaren. Moet zeggen dat ik dit wel jammer vind maarja, werk gaat voor he.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-11-2013 21:06
Deemril

Inactief

Leuk om te horen dat je werk gevonden hebt! Wat doe je nu? Veel plezier daar nog! En bedankt voor alle inzet als groentjePlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
7-11-2013 22:59
Fury Storms

Inactief

Bedankt voor de inzet en veel geluk/plezier gewenst IRL Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
message message
8-11-2013 08:35
Glowball02

Rune Member (6.9)

Ik hoop oprecht dat je snel weer tijd hebt en je nog een kans krijgt, je was een goeie MOL Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
9-11-2013 02:09
Thojohn22

Inactief

Thnx iedereen.

Deemril schreef:
Leuk om te horen dat je werk gevonden hebt! Wat doe je nu? Veel plezier daar nog! En bedankt voor alle inzet als groentjePlaatje.

Momenteel app/website developer en hopend op verlenging van mijn contract
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
9-11-2013 14:45
Pttim

Moderator (7)

Thomas,
Ik vind het echt super jammer dat je weg gaat uit het MOL-team. Ik heb je werk altijd erg gewaardeerd en ik vind dat je technische kennis een meerwaarde had in ons team. Ik wens je natuurlijk veel succes met je huidige job, maar stiekem hoop ik dat je in de toekomst terug zal keren als MOL.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
9-11-2013 16:03
Antwoord 1-8 van 8 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.