Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [10 nieuwe questguides!]
10 nieuwe questguides!
Beste RSR-ers,

De afgelopen tijd hebben Elanthiel en ik gewerkt aan onze questguides. Op het forum stond een flink aantal goede guides, die nodig naar de Questpage gezet moesten worden. Bij de een was het wat meer werk dan bij de ander, maar het resultaat is maar liefst 10 nieuwe questguides op onze site! Wel te verstaan:
Hulde aan de guidemakers en dan naturlijk met name Sleepy Meh, die fink wat werk heeft verzet voor RSR! Hulde ook aan Elanthiel, die een groot deel van het editen op zich nam, en uiteraard dank aan Cat en Stijn voor het uploaden van de voltooide guides naar de site.

Groeten Gwalchmai X
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
Gepost door PttimModerator (7) op 10-8-2013 12:54
Antwoorden:
Sleepy Meh

Inactief

Even zeggen dat mijn naam verkeerd is op de Bringing home the bacon guide en om toch maar compleet te zijn, zou het mogelijk zijn om deze tekst 'Het maximum aantal Quest Points is op dit moment 329.' op de main quest pagina even updaten. Het is ondertussen al 343 questpoints.

Verder vraag ik me af of ik verder moet gaan met guides te schrijven. Eventueel ook overstappen op monster hunting guides en skill guides. (Area guides?) Ik realiseer me natuurlijk wel dat er zo goed als geen vraag naar is. Ik schrijf ze ook niet als hoofddoel om andere te helpen met hun 'moeilijke quests'. Daarvoor zijn er veel betere guides te vinden en is de moeilijkheidsgraad van nieuwe quests in Runescape niet hoog genoeg. Het is vooral om de site completer en mooier te maken. Ik zie nu wel in dat er enorm veel werk en tijd achter zit om ze over te brengen op de site. Ook de reden waardoor ik mijn motivatie heb verloren om voor elke 07 quest een guide te schrijven. Dat en de weinige feedback. Een beetje jammer natuurlijk maar niets aan te doen. Waar wou ik naar toe.... Is het werk dat er achter zit te veel voor het resultaat? Zijn verdere guides van mij welkom of niet?

Als de tekst hierboven een beetje onduidelijk geschreven is komt het omdat ik nog moet slapen....

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-8-2013 14:54
Elanthiel

Leader (9)

Eerste punt: Doorgegeven aan Cat, en ze heeft het gefixt. Over de quest points kan ik vrij weinig zeggen, volgens mij wordt dat automatisch berekend, en zijn er misschien nog wat quests die uit de lijst missen (ding is ook een tijd niet updated geweest). 

Tweede punt - hoe meer guides hoe beter. Als we meer guides op RSR hebben, betekent dat dat onze guides completer zijn, en dat is een trekker voor mensen die guides zoeken. Ofwel: hoe meer en beter de guides, hoe meer mensen ze gaan gebruiken. Verdere guides zijn dus zeer welkom - en ook voor 07, want ik geloof niet dat er veel sites zijn die aan 07 guides doen. 07 guides hebben ook een categorie, hoewel die niet in het menu staat: [http://www.rsrclan.com/guides/07scape/] (yeah hij is nog een beetje leeg, maar daar kan aan gewerkt worden natuurlijk).

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-8-2013 16:47
Sleepy Meh

Inactief

Ik heb mijn twijfels bij je logica, maar zolang ze welkom zijn en zolang ik motivatie kan vinden kunnen jullie verdere guides van mij verwachten. 

Ik zal eens kijken of ik nog iets vind in de quest lijst dat een update kan gebruiken. Ik heb toch niets beter te doen om 5 uur 's nachts! 

Death plateau 
Outdated + f2p geworden. (Verplaatsen naar 07 quest pagina?)

Doric's quest
Heet tegenwoordig 'What's mine is yours' + outdated. (Verplaatsen naar 07 quest pagina?)

Druidic ritual
Outdated + f2p geworden. (Verplaatsen naar 07 quest pagina?)

Let them eat pie
F2p geworden, de guide lijkt me nog in orde

Prince ali resque
Heet tegenwoordig 'Stolen Hearts' + outdated. (Verplaatsen naar 07 quest pagina?)

The restless ghost
Een klein beetje outdated, de skull vind je niet meer in de wizards tower maar south in de lumbrigde swamp. 

Romeo en Juliet
Is verwijderd en vervangen door Gunnar's ground. Ik zou zeggen verplaatsen naar de 07 quest pagina, maar de foto's werken niet meer.

Unstable Foundations
Bestaat niet meer. 

Wolf whistle
Outdated + f2p geworden. (Verplaatsen naar 07 quest pagina?)

Okay hierna zou de f2p quest lijst updated moeten zijn.. Als er vraag naar is zal ik ook eens kijken naar de p2p lijst.. Het uitleggen was moeilijker dan ik had verwacht, hopelijk kan er iemand aan uit en uhm veel succes...!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2013 05:20
Ilovearagorn

Leader (9)

Hey Sleepy, bedankt voor je feedback Plaatje

Het aantal questpoints ligt inderdaad aan de ingevoerde quests (met of zonder content), die moet dus bijgewerkt worden. Arnoud zei iets over dat regelen en een db connectie die moeilijk deed en dat fixen, dus laten we het even aanzien of er daar wat gebeurt:P

De oude F2P guides staan nu gewoon in de db met 0qp als reward. Nu we die 07-categorie hebben zouden die inderdaad daarheen verplaatst kunnen worden. Daar moet ik ook vast wel een MO voor kunnen vinden :P

Bedankt voor het nakijken dus! ^_^

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2013 08:56
Sleepy Meh

Inactief

(The) World wakes - 3 qp
Song from the depths - 1 qp
Some like it cold -1 qp
Ritual of the Mahjarrat - 3 qp
Firemaker's curse - 2 qp
The elder kiln - 2qp
Diamond in the rough - 1 qp
Carnilean Rising - 1 qp

Als mijn wiskunde me niet in de steek laat....... Zijn dit alle quests die ontbreken en dus zal het maximum aantal quest point probleem zich zelf moeten oplossen. 

Of ze nog allemaal up to date zijn is even te veel werk voor nu.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2013 09:52
Arnoud X122

Retired Sub-Leader (R)

Het QP-aantal is inmiddels kloppend. Thanks, Sleepy Plaatje

~ Arnoud

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
11-8-2013 15:32
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.