Nollie28 Operator (8) | Oh jammer dat Lex nu al down gaat. Bedankt in ieder geval voor je inzet Lex. 4-8-2013 11:06 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | What he says. Ik hoop dat je het fijn vond om even te proeven van het MOL-zijn en dat je lekker actief wordt om er opnieuw voor te strijden I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 4-8-2013 11:40 | ||
Idk Timmy Inactief | Quote Luc en Tim 4-8-2013 11:50 | ||
Freggel Inactief | Ik zou er vanavond graag bij zijn geweest, maar helaas kan ik niet. Heb andere verplichtingen. Hopelijk kan ik er volgende keer wel bij zijn 4-8-2013 15:50 | ||
Elanthiel Leader (9) | De vergadering van augustus was enigszins ongebruikelijk. De chat werd niet op mute gezet, waardoor dus iedereen mee kon doen aan de vergadering. Dit werd gedaan om de aanwezigen beter in het geheel te betrekken.
Tim begon met te vertellen over RS3 en de implicaties voor reward screenshots, zoals voor Badges, Vaandels of de felbegeerde Citadel-torentjes (of citadelduimpjes of hoe je ze ook wil noemen). De chat moet hierbij op de "all" tab staan, en alle chatgerelateerde icoontjes (op het profanity filter na - doe daar mee wat je wil) moeten op "geel" staan.
Cat vertelde hierna over de berichtenbalk op de website. Deze heeft een kleine overhaul gehad, waardoor hij ook geïntegreerd is met twitter. Berichten van ons eigen twitter account, en een paar Jagex-twitter accounts komen er automatisch in, en verder alle tweets die met #RSRClan getagd zijn, of getweet zijn naar @RSRClan, ons twitter account. Mochten er nog suggesties zijn over accounts die op de berichtenbalk gevolgd kunnen worden, geef dit aub door.
Luc vertelde over de nieuwe skill, Divination. Hoewel hier nog erg weinig over bekend is, weten we inmiddels dat het binnen niet al te lang uit komt. RSR heeft een skill toernooi zodra deze skill uit komt. Het toernooi duurt twee weken, en de bedoeling is om in deze tijd zoveel mogelijk xp te verzamelen in Divination. Wie aan het einde van deze twee weken de meeste xp heeft, wint.
Martijn vertelde toen over de citadel. Er waren erg weinig bezoekers op het citadelevent, en de upkeep is dus niet tijdens het event gehaald. Dit betekent dat er nog werk te verzetten valt, en dat er ook nog een hoop bezoekers nodig zijn voor de upgrade. Als de upkeep niet gehaald wordt, betekent dat dat er een week lang geen clan avatars zijn (die elk een volledige cap kunnen skillen), dat Clan Rings niet werken, en dat de citadel er lelijk uit ziet. Als dan weer de upkeep niet gehaald wordt, gaan we de week erop een tier omlaag, waarbij we een hoop gedaan werk ongedaan maken.
Het laatste punt was van Cat. Ze vertelde dat Lex (Koop723) inmiddels was terug gezet naar clearance 6.9, en dus zijn status als Moderator kwijt is geraakt. Dit is verder in goede overeenkomst gegaan, er is geen kwaad bloed tussen het MOL-team en Lex. Er komt vooralsnog geen nieuwe moderator, we willen eerst kijken hoe het nu gaat.
De vragenronde leverde geen vragen op, dus de chat werd weer open gegooid. Nouwja, dat was al zo, maar de tekst "SPAMTIJD" is voorbij gekomen.
Tot de volgende keer!
4-8-2013 20:28 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Goed verslag, Elanthiel.. 5-8-2013 09:49 | ||
Idk Timmy Inactief | Elanthiel schreef:
Thanks voor de samenvatting, was er btw niet bij #jammerweer
8-8-2013 18:44 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Wederom de vergadering gemist. 'S avonds thuis zijn is tegenwoordig zeldzaam voor mij. 10-8-2013 15:10 |