Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Twitter integratie]
Twitter integratie
Hallo hallo lieve leden!

Al eeuwen hadden we het idee om twitter met onze berichtenbalk te integreren (omdat het stiekem hetzelfde concept is.. wij hadden het eerder bedacht! Muahahahah!) en nu is het er eindelijk van gekomen.

Zoals jullie als het goed is kunnen zien staan er nu allerlei tweets in de berichtenbalk, te herkennen aan het blauwe twittervogeltje dat voor het bericht staat.

De volgende tweets worden automatisch in de berichtenbalk geplaatst:
  • Tweets van mensen op onze berichtenbalk lijst (atm @RuneScape en @OldschoolRS)
  • Tweets van ons eigen twitter account (@RSRClan)
  • Tweets met daarin @RSRClan of #RSRclan
Daarnaast heeft ons MOLteam nu een admin waarmee ze makkelijk ons twitterkanaal onder kunnen spammen via hun RSRaccount, zonder dat ze het wachtwoord van @RSRClan op moeten zoeken. Dat zou hopelijk wat meer tweets moeten opleveren Plaatje

Nog een paar tips:
  • Houd je muis op de berichtenbalk om de timer te stoppen, zodat je hem rustig na kan lezen
  • Het twittervogeltje linkt naar de tweet op twitter.com zelf (middelmuisknop klik om in een nieuwe tab te openen) Daar kan je natuurlijk via je eigen twitter reageren, retweeten, en whatever.
  • Als er een plaatje in het twitter bericht zit kan je je muis er boven houden om deze groot te zien
Als jullie nog bugs vinden of suggesties hebben, laat het ons vooral weten. Ook hebben jullie misschien nog ideeën wie er op die berichtenbalklijst zou moeten. Don't be shy, gewoon posten!

~ Cat out

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 18-7-2013 14:25
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

ZOMG ZOMG ZOMG Eindelijk een Twitter update!!!

Wait ik heb geen twitter. Well nog steeds mooi gemaakt Cat, ook de mol admin is nice.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-7-2013 14:31
Ilovearagorn

Leader (9)

Je hebt nu twitter via de MOLadmin Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-7-2013 14:34
Pttim

Moderator (7)

Mooi gedaan Cat! Die stond inderdaad al een tijd op het lijstje... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-7-2013 15:32
Nollie28

Operator (8)

Ilovearagorn schreef:
Je hebt nu twitter via de MOLadmin Plaatje 

Dat is waar, meteen ff getest Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-7-2013 17:26
Deemril

Inactief

Leuk dat de berichtenbalk nu wat meer actiever is Plaatje! Anders stonden er echt heel oude berichten op Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
19-7-2013 00:40
Ilovearagorn

Leader (9)

Nu spamt Jagex m onder als wij dat nalaten Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-7-2013 08:31
Sleepy Meh

Inactief

Ik denk dat het nuttig zou zijn als deze informatie over de twitter integratie hier ook zou staan:

Ik weet niet of dit een bug is, maar ik kan de berichten balk (in occult) niet meer openen zodat ik alle berichten kan zien. Handig wanneer ik niet wil wachten op het volgend bericht of wanneer ik het vorige bericht nog eens wil lezen. Wanneer ik er nu op klik krijg ik nog wel een pop up met de tekst: Runescape Revolution.

Wel een leuke toevoeging aan een berichtenbalk die inactief was. 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-7-2013 12:31
Ilovearagorn

Leader (9)

Goed plan Sleepy, ik zet t op m'n lijstje. Er waren idd wat problemen met de bbalk van occult, ik zal er naar kijken.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-7-2013 13:37
Sleepy Meh

Inactief

Ilovearagorn schreef:
Goed plan Sleepy, ik zet t op m'n lijstje. Er waren idd wat problemen met de bbalk van occult, ik zal er naar kijken.

Misschien hier ook een update

[http://www.rsrclan.com/forum/RuneScape_Revolution/Info_Bord/99937_RSR_Berichtenbalk]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-7-2013 23:55
Ilovearagorn

Leader (9)

Zeker weten! bedankt voor het aangeven.

Edit: done.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-7-2013 08:41
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.