Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Clanevent 62: King of the Forest!]
Clanevent 62: King of the Forest!
Clangenoten,

Ik heb het grote genoegen jullie te mogen mededelen dat er hedenavond weer een vanouds geweldig clanevent zal plaatsvinden. Jullie zijn dan ook allen van harte uitgenodigd naar het prachtige Draynor Village, waar we ons zullen verzamelen in de varkensstal.

Daarna begeven wij ons naar de MakeOver Mage, alwaar wij een wedstrijdje Greenpeace pesten zullen gaan houden.

Plaatje

We gaan gezellig richting de Makeover Mage. Daar staan een aantal bomen (zie het kaartje). Alleen de normale bomen, en niet de oaks willows etc, worden gebruikt tijdens het spel.
Er zijn twee type spelers:
  • Rovers proberen bomen om te hakken. Als dit gelukt is traden ze hun log met de scheids. Ze mogen alleen uit het huisje van de MoM komen als er een boom omhoog staat. Staat er geen boom meer omhoog moeten ze terug naar het huisje.
  • Bewakers doen ondertussen hun best om de bomen omgehakt te houden zodat de rovers geen kans maken. Ze steken hun logs in de fik om ze kwijt te raken.

De rollen worden gewisseld zodat iedereen beide rollen heeft gespeeld. (Hoe precies regelen we aan de hand van het aantal aanwezigen) Aan het eind win(-t/-nen) degene(n) die het meeste logs heeft verzameld terwijl hij rover was.

Zorg dat je je beste woodcutting axe meeneemt.

Tot vanavond!

~ Cat

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 16-6-2013 10:04
Antwoorden:
Grimolas

Inactief

Zal er proberen te zijn Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Completionist 09/08
16-6-2013 10:57
Just Ne Pker

Leader (9)

Ollééééé, Greenpeace pesten! Maar ik weet niet of ik een rune hatchet heb though.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
16-6-2013 11:00
Ilovearagorn

Leader (9)

Anders heb ik nog wel een verzameling in mn bank zitten. No worries!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-6-2013 11:09
Pttim

Moderator (7)

Dat zou fijn zijn Cat! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-6-2013 12:41
Nollie28

Operator (8)

Ik zou kijken of ik het haal. Als tijd heb kom ik zeker.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-6-2013 16:59
Just Ne Pker

Leader (9)

Zo, het was gezellig. Bedankt aan de aanwezigen om te komen! Volgende keer wel met gekleurde capes oid werken om het overzicht makkelijker te maken, dat lijkt me wel handig(er) Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
16-6-2013 22:12
Deemril

Inactief

Just Ne Pker schreef:
Zo, het was gezellig. Bedankt aan de aanwezigen om te komen! Volgende keer wel met gekleurde capes oid werken om het overzicht makkelijker te maken, dat lijkt me wel handig(er) Plaatje

Goed idee!

Het was wel verdomd moeilijk om punten te scoren Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
16-6-2013 22:44
Ilovearagorn

Leader (9)

Klopt, teamcapes, 10 minuten en wat meer rovers tov bewakers. Bijvoorbeeld Grimolas had duidelijk de juiste tactiek, maar kreeg t wegens luck toch niet voor elkaar om te scoren Plaatje 

Misschien dat Luc deze puntjes even in zijn event ideeen topic kan noteren?

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-6-2013 09:52
Pttim

Moderator (7)

En misschien die de onderste boom direct aan de weg, toch mee laten doen. Gewoon zoals het op bovenstaand kaartje aangegeven is dus. Hoe meer bomen hoe moeilijker het wordt voor de bewakers.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
17-6-2013 18:13
Ilovearagorn

Leader (9)

Je kan die boom niet zien vanaf de ingang van het huisje. Misschien met RS3, maar zoals het nu is niet.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-6-2013 08:57
Nollie28

Operator (8)

Ilovearagorn schreef:
Klopt, teamcapes, 10 minuten en wat meer rovers tov bewakers. Bijvoorbeeld Grimolas had duidelijk de juiste tactiek, maar kreeg t wegens luck toch niet voor elkaar om te scoren Plaatje 

Misschien dat Luc deze puntjes even in zijn event ideeen topic kan noteren?

Ik was er niet op CE dus ik heb niet echt een idee wat je hier nou mee bedoelt. Maar je kan het natuurlijk zelf ook aanpassen.
Mooi dat iedereen het in ieder geval naar zijn zin had.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-6-2013 10:46
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.