Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Sitesloper deel twee]
Sitesloper deel twee
Hey allemaal,

Nog even een vervolg op mijn vorige post:

Gisteren was alles weer stuk. Blijkt dat de SSD dus wel degelijk een hardware failure heeft. Ik ben alleen niet thuis t/m vanavond.
Ik heb dus ingesteld dat het grootste deel van de server tijdelijk vanaf een ouderwetse HDD draait (die heb ik er toevallig een paar dagen geleden bij gezet - gelukkig), op afstand. Het hangt nu eigenlijk van plakband bij elkaar - maar alles werkt wel, en "stabiel" ook.

Gelukkig hebben we gewoon nog garantie op de SSD - want die is nog maar net een jaar oud. Ik breng hem dus doodleuk terug naar de winkel. Zondag is de winkel dicht, maandag moet ik de hele dag werken, dinsdag is koninginnedag: dus woensdag gaat de server even uit staan terwijl ik de SSD naar de winkel terugbreng en een vervangende haal.

- Thulinma

UPDATE:
Een korte reboot later (@ maandag ~1u snachts) draait RSR nu volledig op de ouderwetse HDD. We zullen dus prima stabiel zijn t/m woensdag en er worden geen problemen verwacht in de nabije toekomst. Woensdag ruil ik de SSD om, maar weet niet zeker of ik hem dan ook meteen al plaats. Will keep you guys posted.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 27-4-2013 13:53
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

En is er dan een ETA voor wanneer de services terug up gaan zijn?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
29-4-2013 10:52
Deemril

Inactief

Goed werk Jaron!Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
29-4-2013 14:44
Pttim

Moderator (7)

Wel even een back-up maken hè, als je woensdag weer aan de server gaat prutsen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
29-4-2013 18:38
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Pttim schreef:

Wel even een back-up maken hè, als je woensdag weer aan de server gaat prutsen! Plaatje

We hebben dagelijkse backups, sowieso - en ik ga bij het terugzetten naar SSD de versie op de HDD laten staan, zodat we daar gemakkelijk op kunnen terugvallen indien nodig.

Just Ne Pker schreef:
En is er dan een ETA voor wanneer de services terug up gaan zijn?

Zo snel mogelijk. Misschien zelfs vandaag al - who knows.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2013 16:02
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Kan gebeuren met hardware. Alvast bedankt voor de moeite die je ervoor moet doen, Thul!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-4-2013 20:35
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.