Zoek in het forum!
MEDAL!

Het is alweer een hele tijd geleden dat er medals zijn uitgedeeld, maar vandaag is het dan eindelijk weer eens zover.

Vele van jullie konden de laatste tijd niet om onze eigen Sleepy Meh heen. Hij is altijd aanwezig in de chat en op events en organiseert er ook nog aardig wat. Het is dan ook met deze reden dat het MOL-team heeft besloten om Sleepy het blad van herkenning uit te reiken.

Hartelijk gefeliciteerd ermee Sleepy, en hopelijk blijf je nog lang actief.

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Nollie28Operator (8) op 17-3-2013 20:31
Antwoorden:
Sleepy Meh

Inactief

Totaal onverwacht, dank je wel! Zo'n persoon die een lange speech geeft ben ik niet, dus het enigste wat ik kan zeggen is dank je wel! :$

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-3-2013 20:48
Elanthiel

Leader (9)

Laat ik maar even kort en krachtig zijn: Je hebt hem helemaal verdiend!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-3-2013 21:21
Nollie28

Operator (8)

Couldn't agree more! Wederom gratz!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-3-2013 22:49
Needlekiller

Inactief

Wie ben jij?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

18-3-2013 03:43
Deemril

Inactief

Nooit van gehoord...

(hihi)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
18-3-2013 09:31
Ilovearagorn

Leader (9)

Bovendien was je buitengewoon vriendelijk en behulpzaam met de herintroductie van '07. Zeer verdiend dus! Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2013 13:01
Pulpf

Inactief

Who the firemaking is Slpeepy meh???!! nah kidding Plaatje mooi verdiend! en inderdaad een hele vriendelijke kerel Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2013 17:33
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Congratz met je medal!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2013 17:41
Koop723

Inactief

Zwaar terecht Plaatje!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2013 18:17
Sleepy Meh

Inactief

Needlekiller schreef:
Wie ben jij?

Sorry maar gezien de situatie is de vraag 'wie ben jij?' misschien beter. Maar ik zal me even voorstellen. Ik ben Sleepy. 

Op Runescape de eigenaar van het account Sleepy meh, een soon te be trimmed completionist speler, en van het account Bedkiller1 voor op 07servers te spelen. 

Ik zit nu zo'n 19 weken (terug) in Rsr. In die tijd heb ik geen enkel event gemist, verschillende quest guides geschreven, ben ik geïnterviewd geweest voor de NF, met succes een idee voor de verbetering van nieuwe leden te inviten voorgesteld en recent eigenaar van het blad van herkenning geworden. Daardoor ben ik altijd in de top 3 in verband met actiefheid gebleven.

In real life ben ik een persoon met een enorm laag zelfbeeld en zelfvertrouwen. Een persoon die deze situatie zeer moeilijk vindt. En die voor 100% verkeerd reageert op zo'n vraag. En dan nog een persoon die genoeg vrije tijd (door de verkeerde redenen) heeft om ^ dat allemaal te doen. 

Ps: als ik het goed heb ben ik ook de persoon die voor jou steel nails en ring of recoil heeft gemaakt voor Dragon Slayer.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-3-2013 20:30
Needlekiller

Inactief

Sleepy Meh schreef:
Needlekiller schreef:
Wie ben jij?

Sorry maar gezien de situatie is de vraag 'wie ben jij?' misschien beter. Maar ik zal me even voorstellen. Ik ben Sleepy. 

Op Runescape de eigenaar van het account Sleepy meh, een soon te be trimmed completionist speler, en van het account Bedkiller1 voor op 07servers te spelen. 

Ik zit nu zo'n 19 weken (terug) in Rsr. In die tijd heb ik geen enkel event gemist, verschillende quest guides geschreven, ben ik geïnterviewd geweest voor de NF, met succes een idee voor de verbetering van nieuwe leden te inviten voorgesteld en recent eigenaar van het blad van herkenning geworden. Daardoor ben ik altijd in de top 3 in verband met actiefheid gebleven.

In real life ben ik een persoon met een enorm laag zelfbeeld en zelfvertrouwen. Een persoon die deze situatie zeer moeilijk vindt. En die voor 100% verkeerd reageert op zo'n vraag. En dan nog een persoon die genoeg vrije tijd (door de verkeerde redenen) heeft om ^ dat allemaal te doen. 

Ps: als ik het goed heb ben ik ook de persoon die voor jou steel nails en ring of recoil heeft gemaakt voor Dragon Slayer.

Nu ga ik twijfelen, was die reactie serieus Plaatje?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

21-3-2013 02:03
Dustyflame

Rune Member (6.9)

zeer verdiend! vrijwel altijd op de chat te vinden en zoals cat ook al zei zeer behulpzaam op 07! gratz!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
23-3-2013 17:49
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.