Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Nieuwe F2P Homeworld!]
Nieuwe F2P Homeworld!
Nadat Jagex een paar dagen terug wat meer servers alleen voor members heeft gemaakt, is onze oude F2P homeworld - world 10 - nu ook een member's server.

Er is op het moment maar 1 F2P wereld met als thema "Nederland" of "België", en dat is world 19, dus bij deze is world 19 onze nieuwe F2P homeworld. Dit betekent dus dat F2P clanevents op deze wereld zullen plaatsvinden. Als je zelf een F2P event wil organiseren, hoeft het niet per se op die wereld, maar dat is natuurlijk wel het leukste. 
Het enige is dat wereld 19 geen Lootshare wereld is. Dus als je op F2P een event wil organiseren dat gebruikt maakt van Lootshare, moet je zelf even opletten welke wereld je neemt. 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 16-12-2012 13:19
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Ze kunnen ook eens niet gewoon kappen met heel de tijd hun servernummers te veranderen he...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
17-12-2012 11:13
Deemril

Inactief

Just Ne Pker schreef:
Ze kunnen ook eens niet gewoon kappen met heel de tijd hun servernummers te veranderen he...

Inderdaad, waarom zou dat nu in godsnaam nodig zijn om worlds van functie (F2P/P2P/minigames/etc) te veranderen <.< ...

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
17-12-2012 14:09
Sleepy Meh

Inactief

Deemril schreef:
Just Ne Pker schreef:

Inderdaad, waarom zou dat nu in godsnaam nodig zijn om worlds van functie (F2P/P2P/minigames/etc) te veranderen <.< ...

Ik denk dat ze wel goed werk hebben gedaan ;o. Er zijn veel nieuwe activiteiten toegevoegd, dat gaat zeker helpen bij het community gevoel van Scape. En het is alleen maar logisch dat ze het aantal f2p worlds updaten aan het aantal f2p spelers. Plus een update voor minder lag, maar dat geloof ik zelf nog niet Plaatje...

Ontopic
World 19, got it Plaatje (Niet dat ik veel in f2p worlds kom, alleen voor events dan Plaatje).

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2012 14:22
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Oke, als ik nog eens inlog, neem ik zeker world 19.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-12-2012 10:47
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.