Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Twee nieuwe questguides!]
Twee nieuwe questguides!
PlaatjeNa het uitkomen van de nieuwste quests is Sleepy Meh ze gaan doen, en heeft twee mooie questguides geschreven. Het gaat om de quests Rune Mysteries en de nieuwste Grandmaster Quest: The Brink of Extinction. De questguide van Rune Memories is ook onderweg, maar die is nog in de maak. Hij komt er wel zo spoedig mogelijk aan.

Mocht je zelf ook een questguide willen schrijven, daar zijn we natuurlijk altijd blij mee. Post deze op het Guides bord. 

In ieder geval: veel plezier met de nieuwe questguides!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 6-12-2012 23:10
Antwoorden:
Sleepy Meh

Inactief

Ik schrijf ze met veel plezier, ze geven me iets te doen terwijl ik niets doe in Castle wars Plaatje... Je moet jezelf ook wat credit geven, je hebt er (ongelooflijk veel) spel en taalfouten uit gehaald! (Dat is helaas helemaal niet mijn sterkste kant).

Anyway, veel plezier met de guides en ik hoop dat ze duidelijk zijn!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-12-2012 23:23
Nollie28

Operator (8)

Nice work there Sleepy, ook snel af gekregen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-12-2012 19:39
Just Ne Pker

Leader (9)

Mooi om te zien dat er zo snel twee guides zijn bijgekomen! Dankjewel Sleepy voor het schrijven en Martijn voor het online zetten, zo zien we het graag! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
8-12-2012 15:58
Deemril

Inactief

Goed gedaan Plaatje!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
8-12-2012 19:39
Pulpf

Inactief

EYO, nice gedaan sleepy!

en Tijn, er staat al een paarmaandjes een 'Olaf's quest' quest guide klaar om gekeurd/verbeterd te worden op het bord ;p

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-12-2012 13:38
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.