Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Markeren als gelezen / ongelezen topics]
Markeren als gelezen / ongelezen topics

Zojuist zijn jullie allemaal overgegaan op een nieuw systeem voor het opslaan of een bepaald topic door jou gelezen is of niet. Daarnaast is er een verandering geweest aan de scripts met betrekking tot het weergeven van het aantal meldingsschermpjes (die dingen rechtsboven) in de titel van de webpagina.

In theorie zouden jullie hier niets van moeten merken. In de praktijk ken ik mijn codestijl, en wil ik het dus van jullie weten of er bij jullie iets onverwacht werkt. Werkt de markeer-alles-als-gelezen knop nog, zijn de juiste topics voorzien van een sterretje, etc. Kortom, meld het!

- Cat out.

PS: De updates zijn voor een nieuwe page, de zgn tijdlijn, die nu officieel in beta is. Deze page kun je gebruiken om snel te zien wat er de laatste tijd op het forum is gebeurd.

Edit: Yeah, ik had dus idd nog n foutje. Sommigen van jullie hebben nu meer topics gelezen dan zou moeten.

Edit2: Alle links naar forumtopics met pagina's zijn even tijdelijk stuk, evenals links op de tijdlijn. Even op Thul wachten.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 29-11-2012 16:39
Antwoorden:
Deemril

Inactief

Best wel handig Plaatje! Dan kan je altijd van alles op de hoogte zijn wat er zich afspeeld op het forum (nouja proberen tochPlaatje).

Maar als ik bij "hot topics" probeerde op deze topic te klikken kreeg ik een foutmelding (= wit scherm met 404 Not Found), via het forum lukte het wel.

En wat is het verschil tussen de kleurtjes? Je hebt goud, geel en zilver geloof ik.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
29-11-2012 18:13
Ilovearagorn

Leader (9)

Deemril schreef:

Best wel handig Plaatje! Dan kan je altijd van alles op de hoogte zijn wat er zich afspeeld op het forum (nouja proberen tochPlaatje).

Maar als ik bij "hot topics" probeerde op deze topic te klikken kreeg ik een foutmelding (= wit scherm met 404 Not Found), via het forum lukte het wel.

Dat komt door de slash in de titel, is een fout die ik ooit gemaakt heb bij het maken van de portal en nu op andere plaatsen ook zit wegens copypastaPlaatje Hij is inmiddels fixed in de hottopics, op de tijdline, en in de irc-feed. Zie je m nog ergens, let me know!
Deemril schreef:

En wat is het verschil tussen de kleurtjes? Je hebt goud, geel en zilver geloof ik.

Op de lijst met boards staan inderdaad verschillende kleuren sterretjes. Deze geven aan hoeveel topics er ongelezen zijn op dat board. Meer dan 10 is goud Plaatje, 10 - 5 zilver Plaatje, en 4 - 1 is brons Plaatje.

Op de lijst met topics op een board is het altijd een bronzen sterretje. Door deze update zouden die kunnen worden geüpdatet dat ze het aantal ongelezen replies aangeven. Vinden jullie dat nuttig?

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-11-2012 18:57
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Nog geen fouten tegengekomen, goed werk!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-11-2012 00:18
Ilovearagorn

Leader (9)

Links naar topics waren gisteravond even stuk, toen er een nieuwe feature werd geimplementeerd: naast het openen van een bepaalde pagina door /p30 achter de link te zetten werkt /ongelezen nu ook om naar de eerste ongelezen post te springen.
Natuurlijk zullen we ook op het normale forum deze gaan gebruiken, ik denk met een plaatje (Plaatje lijkt me een goeie, das eigenlijk het icoon van de molmail in het menu Plaatje had m ook al gebruikt bij de markeer-gelezen-knop op de tijdlijn, dus zou lekker consistent zijn enzo.) achter waar nu de paginanummers staan.

De ongelezen-links staan al wel in de tijdlijn.

EDIT:
Edit gedaan aan het algoritme die topics als gelezen markeert: topics werden juist gemarkeerd, maar er werd niet voldoende rekening gehouden met replies. Als het goed is nu wel.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
30-11-2012 08:32
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Even een opmerking.

Door de laatste aanpassingen aan het forum, werken sommige topics in "Tapatalk" (op iPhone 5) niet meer.

Topics met meer dan x aantal pagina's tonen gewoon een lege pagina.

Gepost via iPhone 5
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-12-2012 10:53
Ilovearagorn

Leader (9)

Gregoryw schreef:
Even een opmerking.

Door de laatste aanpassingen aan het forum, werken sommige topics in "Tapatalk" (op iPhone 5) niet meer.

Topics met meer dan x aantal pagina's tonen gewoon een lege pagina.

Gepost via iPhone 5

Is dat nu fixed?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2012 15:22
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Hier kan ik alle reply's zien, dus dat lijkt fixed! Thx..

Edit: topics met meerdere pagina's geven nog steeds een leeg vak.

Plaatje

Gepost via iPhone 5
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2012 16:56
Ilovearagorn

Leader (9)

Hrmf.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2012 17:13
Deemril

Inactief

Als ik een topic op het forum lees staat dit aan de bovenkant van mijn scherm (nog boven de berichten balk):

SELECT * FROM (SELECT * FROM ((SELECT datum FROM forumreplys WHERE orid = 102570 AND naam != ':AutoPost:') UNION (SELECT datum FROM forumtopics WHERE id = 102570)) as t WHERE (SELECT COUNT(*) FROM read_ranges WHERE userid = 23697 AND van <= `datum` AND tot >= `datum`) = 0) as r

Het is enkel als ik een topic lees (niet op het overzicht)... ik zit nu wel op een pc van de unief maar ik denk dat dat geen rol mag spelen?

EDIT: Het is weg nu :x! Geen idee hoe dat komt Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
4-12-2012 11:13
Ilovearagorn

Leader (9)

Weet ik ik ben aan het sleutelenPlaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-12-2012 11:16
Antwoord 1-10 van 10 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.