Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het Groepsskilltoernooi start!]
Het Groepsskilltoernooi start!

Dames en heren, jongens en meisjes, vanavond om 8uur start ons prachtige Groepsskilltoernooi.
Inmiddels hebben we 13 inschrijvingen, en tot 20:00 mag dat nog meer worden: als je het nog niet gedaan hebt, schrijf je dus nu hier in!

Even voor achten zullen de teams worden ingedeeld - op volgorde van total xp - zodat niet alle "xpwubbers" bij elkaar zitten. Om 8uur precies zullen de startxp's worden opgehaald en kunnen jullie deze teams ook zien.. En dan is het xp halen geblazen!
Jullie mogen ook nog een naam verzinnen voor je team, dus overleg tegen die tijd even met elkaar. Heb je iets leuks bedacht, kom het dan even bij mij (Cat/Ilovearagorn) melden, dan pas ik het aan.

Tijdens het toernooi hebben jullie een aantal tools ter beschikking om bij te houden hoe hard jullie elkaar aan het ownen zijn. Zo draait er op de IRC Chat een prachtig botje (als Cat online is) dat op het hele uur de xp's opslaat en aan jullie kan vertellen.
De commando's voor de IRC bot zijn:

• !toernooi score
    Hiermee zie je een lijstje met de scores van de teams, en kan je dus zien of je team voor staat of niet
  • !toernooi team (hier de naam van het team)
    Hiermee zie je een lijstje van de personen in een team met hun xps, en kan je dus zien wie zich het meest inzet en wie je wat extra moet aanmoedigen
  • !toernooi (hier de naam van de deelnemer)
    Hiermee zie je de gegevens van een bepaalde persoon

Daarnaast is er een webpagina waar alle gegevens in mooie grafiekjes wordt weergegeven, hier. Zet `m even in je favorieten zou ik zeggen. Deze pagina heeft 2 tabellen: één met de meest recente xp die hij bij het laden van de pagina binnenhaalt, en één waar de stand om 20:00 van elke dag wordt bijgehouden.
Als er problemen zijn met deze pagina, zorg dan eerst dat je de meest recente versie van je browser hebt en kom dan zeuren bij mij.

Tot 20:00 hebben zowel de ircbot en de pagina de data van de testrun, zodra het toernooi van start gaat zul je de echte data gaan zien.

Succes allemaal!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 13-10-2012 10:17
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Ik heb er zin in!
Succes alvast aan iedereen!  (Vooral aan mijn teamgenoten Plaatje.)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-10-2012 12:21
Ilovearagorn

Leader (9)

Ja, wens nou maar iedereen succes zolang je nog niet weet in welk team je komtPlaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2012 12:28
Nollie28

Operator (8)

Tijd om te ownen!

Gl iedereen.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2012 20:30
Amy La Roche

Inactief

Iedereen; succesPlaatje!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-10-2012 21:45
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.