Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [NewsFlash #49]
NewsFlash #49
Deze keer een bijzondere editie van de NewsFlash. Nadat de NewsFlash vele jaren is verzorgd door het LB en de MOL's heeft de redactie na het opheffen van het LB een kleine metamorfose ondergaan.

Bij deze wil ik alle oud-LB-ers bedanken voor de inspanningen die zij de afgelopen jaren hebben verricht bij het samenstellen van de NewsFlashes. De ene keer wat vlotter dan de andere, maar al die jaren is er toch steeds weer een mooi gevulde RSR-krant geweest.

Maar niet getreurd! Met ingang van deze NewsFlash kan elk gemotiveerd RSR-lid zich aanmelden voor de redactie van de NewsFlash. Deze editie doen drie nieuwe redactieleden gelijk van zich spreken, want de bijdrages van Deemril (picpost en weetjes), Dustyflame (interview en weetjes) en Lodan (RS Column) zijn niet gering te noemen!

Ben je benieuwd...
...wat Marco met Tim zijn moeder doet?
...wat volgens Arnoud 'het meest schijfjesprentkonijnte ding' ooit is?
...waarom de reputatie van Pol flink is gedaald bij Gwalchmai X?
...hoe Lodan ooit in RSR verzeild is geraakt.
...hoe Judgemaent Day er uit ziet voor bots?
...waar in RS je voor een vriendelijk prijsje geld kunt lenen?
Ga er dan even lekker voor zitten en geniet van deze bijzondere uitgave van de NewsFlash!

Ook deze editie kunnen we twee mensen blij maken met een ribbon:
- Arnoud X122 met de ribbon voor de picpost.
- Deemril met de ribbon voor de prijsvraag.
Draag ze de komende twee maanden met trots!

Namens de gehele redactie,
Gwalchmai X

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
Gepost door PttimModerator (7) op 15-9-2012 15:47
Antwoorden:
Glowball02

Rune Member (6.9)

Weer een leuke Newsflash (Ik heb hem al volledig *moeten* lezen, maar ik vond het gelukkig niet erg Plaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
15-9-2012 23:16
Just Ne Pker

Leader (9)

Oh, mooi zo! Jammer dat ik hem niet in mn postbus krijg, anders had ik hem mee op reis kunnen nemen Plaatje Nu eens even die Picpost en Prijsvraag zien te winnen, het schijnt dat je daar nog wat extra ribbons mee kan krijgen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
18-9-2012 19:08
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.