Ilovearagorn Leader (9) | Allereerst wil ik je natuurlijk bedanken voor alle bijdragen die je hebt geleverd aan RSR. Sinds ik me bemoei met het bestuur van RSR heb ik dat gedaan met jou aan mijn zijde, en ik kan niet zeggen dat ik dat vervelend vond, integendeel. Los daarvan heb je al een hele tijd geleden aangegeven het rustiger aan te willen gaan doen dan eens het geval was. Toen had ik daar heel veel moeite mee, maar inmiddels is het toch wat gewend. Nu je retired rang er daadwerkelijk staat is er eigenlijk niet veel anders dan hoe het de afgelopen tijd al was, en ik heb er vrede mee. Blijf vooral zoveel doen als je zelf wilt, en bemoei je ook met de dingen die wij bespreken, zou ik zeggen. (Maar niet achteraf, please? ) Bedankt. 12-9-2012 21:11 | ||
Elanthiel Leader (9) | Zoals ik in de IRC al zei, helemaal donderslag bij heldere hemel is het niet - donderslag bij bewolkte hemel wel.
Ik snap je besluit, echt actief ben je al een flinke tijd niet meer geweest, helaas. Maar dat betekent niet dat het een vrolijk bericht is.
In ieder geval bedankt voor je jarenlange bijdrage in RSR. En hopelijk, nu je dit achter je hebt gelaten, dat je nog een keertje langs wilt komen op een IRL meet
12-9-2012 21:12 | ||
Nollie28 Operator (8) | Zag het opzich al beetje aankomen. Mooi dat je toch wel gezellig in rsr blijft. Nu kan je een tijdje gaan genieten van gewoon de gezelligheid in rsr. Ik heb je altijd wel een fijne leader gevonden ookal ben je dan een fries. Bedankt voor je bijdrage in al die jaren rsr. Het zullen lastige schoenen worden om te vullen voor iedereen in het mol team. 12-9-2012 21:27 | ||
Pttim Moderator (7) | Waarom reageer ik pas als 4e? Alle bedankjes en complimenten zijn inmiddels al gegeven door Cat, Tijn en Luc. Ik kan me daar alleen maar bij aansluiten. Hopelijk gaat er voor ons in de praktijk inderdaad niets veranderen, zodat we je nog meer dan genoeg kunnen spreken in de IRC! 12-9-2012 22:49 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ik heb wel nog een bedankje over: me vermelden in je post. Ik voel me vereerd Noudje, je was een goeie leader, en ik hoop dat je dat ook met je retired rank nog even blijft. Het ga je goed I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 14-9-2012 16:19 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Vaarwel boer. 15-9-2012 18:41 | ||
Sir Mvl Inactief | Arnoud in-actief 16-9-2012 17:32 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Idd MVL, geeft ie t eindelijk toe 17-9-2012 10:03 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | In tegenstelling tot jij ben ik degene van korte posts, dus hierbij: dankjewel voor alles wat je voor RSR hebt gedaan en zoals je zelf al zei, in de praktijk verandert er toch niet veel . Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 18-9-2012 18:24 |