Jmthebigman Rune Member (6.9) | Gratz Luc en Pttim.
1-9-2012 11:42 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | En toen was het gedaan. Ik sta geheel achter het besluit, maar dat betekent niet dat ik hem zonder pijn in het hart heb gemaakt. Ik ben zelf ooit begonnen in RSRs "administratie" als LBertje, iets dat ik in volle tevredenheid deed. Het Ledenbestuur is voor mij altijd deel geweest van RSR, en ik vind het niet makkelijk om aan het vooruitzicht te denken dat het vanaf nu zonder moet. Het is niet dat ik me zorgen maak dat de taken niet meer gedaan worden, met de ups van de actieve LBers naar 7 en het aanvullende NF redactie team zie ik daar geen problemen. Het zit hem in het verloren gaan van iets dat een onderdeel was, noem het een stukje geschiedenis. Het gedoe met de verkiezingen, met propaganda topics en elkaar lastige vragen stellen heb ik altijd erg leuk gevonden, net als het verwelkomen van de nieuwe LBers met de afschuwelijke ontgroeningsfoto's van Tim. Ondanks problemen met de actiefheid van het LB die eigenlijk sinds de oprichting een probleem zijn geweest heb ik ook vele goede herinneringen aan het Ledenbestuur, en het doet me pijn te weten dat ik er geen meer bij zal krijgen. Vaarwel, Ledenbestuur. Bedankt voor de goede tijden. 1-9-2012 11:42 | ||
Elanthiel Leader (9) | Het is jammer om het LB te zien vertrekken, jammer om deze traditie niet voort te zetten. Ik heb het in mijn jaren als LBer leuk gevonden mee te doen, en in die zin is het jammer dat anderen die kans waarschijnlijk niet krijgen. Ik heb het ook altijd gezellig gevonden om met de LBers samen te werken in mijn tijd als moderator en operator. Aan de andere kant sta ik wel achter de beslissing, een orgaan als het Ledenbestuur moet natuurlijk wel nut hebben.
Dat gezegd hebbende: mijn hartelijke felicitaties aan Luc en Tim met hun promoties! Jullie hebben bewezen prima LBers te zijn, en het is jullie gegund dat jullie de taken die jullie met veel enthousiasme op jullie genomen hebben, met hetzelfde enthousiasme kunnen voortzetten.
1-9-2012 11:44 | ||
Nollie28 Operator (8) | Ty voor het vertrouwen in mij. Na 5 jaar ledenbestuur vind ik het wel jammer dat het bestuur nu afgeschaft wordt. Maar de laatste tijd werd het toch een beetje stil. Maarja, ik zou het ledenbestuur zeker missen. En Gwalchert, had al zo een vermoeden dat jij ook mee up ging. GRATZ!! 1-9-2012 12:03 | ||
Deemril Inactief | Ik kan de beslissing zeker begrijpen, maar natuurlijk blijft het wel een spijtige zaak. Leuk om weer green h'ween masks te zien, gratz Nollie en Gwalch! 1-9-2012 12:12 | ||
Lodan Rune Member (6.9) | Gratz Gwalch en Luc natuurlijk!
Jammer ook helaas, want ik wilde dit keer proberen bij de LB's te komen
1 positief iets weer: 't MOL team bestaat nu weer uit MOL's en niet OL's
1-9-2012 15:28 | ||
Rutgerino Inactief | Gefeliciteerd gasten! Had zelf ook al enige tijd het gevoel dat het ledenbestuur zijn doel een beetje voorbij gestreefd had. 1-9-2012 17:05 | ||
Hendrik73 Rune Member (6.9) | Een begrijpelijke keus, gratz Luc en Tim met de ups! Het enige nadeel hieraan is dat de leden nu niet meer de kans krijgen om zelf een aantal mensen aan te wijzen die toch een beetje in de organisatie zitten. 1-9-2012 17:27 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Fijn dat dat hele LB eindelijk is opgedoekt. Het heeft in mijn ogen nooit gefunctioneerd.
En gratz Nollie en Tim.
1-9-2012 19:45 | ||
Pttim Moderator (7) | Dank voor alle felicitaties! En natuurlijk ook een aan Luc! Ook ik sta helemaal achter het besluit, maar is natuurlijk wel jammer dat er geen LB meer is. Ik vond het een mooie manier om ervaring op te doen in organiseren en overleggen binnen RSR. Erg jammer dat die kans er vanaf nu niet meer is voor anderen. Maar het is zeker waar dat de afgelopen 2 LB's (waar ik in zat) niet erg actief zijn geweest. En op dit moment zou ik ook niet weten welke 5 leden (dan reken ik Luc en mij mee) een goed funtionerend actief LB zouden vormen. RIP, LB... 1-9-2012 23:44 | ||
Lodan Rune Member (6.9) | Pttim schreef:Hier hebben we inderdaad enkele uren over gediscussieerd, zowel met Luc, Tijn, Cat en ook met jou. Daarbij: na zoveel jaar LB is dit ook wel 'n terechte up
2-9-2012 11:57 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Lodan schreef:Daar wil ik toch wel even bij opmerken dat er verschillende leden van het LB zijn (geweest) die een hele tijd in het LB hebben gezeten of prima voor het LB in aanmerking kwamen, maar nooit of te nimmer het potentiëel hadden om geupped te worden. Waarbij ik niet wil zeggen dat dat nu het geval is, want de ups van Luc en Tim zijn gewoon verdiend. Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 2-9-2012 12:21 | ||
Otherwise777 Inactief |
no problemo 2-9-2012 22:44 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Ik heb uiteindelijk mee het besluit gevormd, dus ook ik sta hier helemaal achter. Maar als ex-LB'er kan ik het ook niet anders dan jammer vinden. Het wordt even wennen, maar het is beter zo. Proficiat aan de nieuwe 7's. Plots weer groen in het forum zien, is toch wel raar I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 3-9-2012 11:33 |