Hoi hoi hoi lieve leden!
Als jullie niets te doen hebben deze zomervakantie, dan niet getreurd: redding is nabij! Ik mag jullie namelijk een nieuw vaantje presenteren, de Dominion Tower vaan.
Hiervoor moet je de top van deze toren zien te bereiken, en dat gaat je niet lukken zonder vele bossmonsters keihard te ownen. Of door vanaf het citadeleiland te springen en goed te mikken, I guess, maar volgens mij zijn er geen parachutes in Gielenor, dus veel succes daarmee.
Daarnaast is er een nieuwe req voor het Bounty Hunter Vaantje. Door Jagex' wildy removal was deze vaan niet meer te behalen, maar nu dat de Crucible uit is gekomen om BH te vervangen, vervangen wij ook de vaanreq. De Crucible/Bounty Hunter Vaan is vanaf nu ook te verkrijgen als er 100 Trophy Bones getoond kunnen worden!
Veel plezier met het halen van deze nieuwe en soort van nieuwe vaantjes!
~ Cat
PS: We hebben nog geen Dominion-Tower-vaandel-ontwerp van goldenskin-designer Ewout ontvangen, dus tot die tijd is er de rondheidversie als placeholder.
Baldgod Inactief | ik ga hem zeker proberen 7-8-2012 11:16 | ||
Pttim Moderator (7) | Het wordt tijd dat ik eens die dominion tower in ga. Dat vaantje is een goede motivatie! 10-8-2012 07:40 |