Gegroet beste avonturiers,
Ik was net zoals jullie nu zijn vroeger een avonturier. Tijdens mijn avonturen heb ik veel ervaring opgedaan. Ik heb veel questen gedaan en was in mijn tijd één van de grootste avonturiers die er was. Ik heb veel schatten verzameld en deze verborgen. Er zijn veel verhalen over de grootsheid van deze schat. Ik vertel je nu al, al deze verhalen zijn waar. Ik heb een gedeelte van mijn schat jaren geleden verborgen voor een later tijdstip en een schatkaart gemaakt mocht er ooit iets met mij gebeuren.
De tijd ging voorbij, en ik werd steeds ouder. Nu besef ik me dat ik zelf niets meer heb aan deze schat. De waarde van aardse schatten zijn voor mij minder van waarde dan spirituele schatten. Maar dit zou voor jullie avonturiers vast nog wel anders zijn. Ik laat jullie na een hint van hoe jullie bij mijn schat kunnen komen. Natuurlijk zal het niet makkelijk worden, niemand minder dan de beste van de beste zullen de raadsels die mijn schat verbergen op kunnen lossen.
Alleen de waardige zullen mijn schat ooit mogen aanschouwen. Natuurlijk kan iedereen naar loop van tijd deze schat vinden, ik geef jullie echter 1 week de tijd om deze schat te vinden. Maak gebruik van de kennis die je zelf hebt en van die van anderen. Iets wat ik al vroeg leerde in mijn carrière als avonturier is dat samenwerken de lastigste obstakels een stuk makkelijker maakt.
Nu had ik het natuurlijk over een schatkaart. Deze vinden zou jullie eerste opdracht zijn.
Met deze woorden wens ik u succes.
Hoogachtend,
Avonturier
Ps: ik heb nog wat aantekeningen die je later nodig gaat hebben.:
First you must go back to the source, where questions should be answered in order to progress.
I made a key which requires you too solve my puzzle.
[http://www.rsrclan.com/media/XXXXXXXXXXVXXXXX.png]
at this point things will start to spiral out of control, yet a crossroad of decisions will mark your next trial.
Many adventurers come to this place you seem too have found. Yet this place belongs too someone, but who?
[http://www.rsrclan.com/media/XXXXXXXXX%20XXXXXXXX.pdf ]; (kan eventueel moeite hebben in Firefox)
In order to continue your way you must first get lost. Follow instructions and find your way.
At this point knowledge of past trials should be required.
Past trials aren't the only thing you should know, the community has some very important answers for you.
I hope you have a sense of music, cause a little bit of musical talent is required to find the next locations.
Now you can finally coordinate to my treasure.
Dark Dart2 Inactief | lol 22-7-2012 09:01 |