Als je de vorige clannewspost over de databaseleak nog niet gelezen hebt, doe dat nu dan eerst.
Vandaag is het niet alleen vaderdag en voetbaldag, maar ook claneventdag! En deze maand heeft het MOLB weer iets "nieuws" bedacht: good ol' fashioned Ik zie ik zie wat jij niet ziet.
Heb jij de ogen van een arend en ben je niet kleurenblind? Dan moet je er bij zijn!
Dit 52e clanevent zal plaatsvinden op het oude vertrouwde pleintje voor het paleis in Varrock, zoals gewoonlijk. World 10, 20:00.
Tot dan!
Deemril Inactief | In België was vaderdag al op 10juni! (leuk trivia weetje ). Normaal gezien kom ik! 17-6-2012 14:22 | ||
Pttim Moderator (7) | Het was vast geen normale dag voor Deemril. Ik heb ham namleijk niet gezien... 17-6-2012 20:39 | ||
Deemril Inactief | Pttim schreef: Ja ik had net bezoek gekregen bij mij thuis, dus dat zou een beetje asiocaal zijn... Omg Deemril has a IRL life! Yes indeed . 18-6-2012 08:05 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Slechts 6 aanwezigen? Komt waarschijnlijk door de wedstrijd van NL.. 19-6-2012 09:54 |