Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Medals mei 2012]
Medals mei 2012
Hoi piepeloi!

Na een periode van lange afwezigheid ben ik blij dat ik jullie de terugkeer van een oude bekende kan aankondigen. Inderdaad! Velen hebben de verdwijning met veel verdriet opgemerkt en tot hun spijt ook gezien dat die afwezigheid maar bleef duren. Daarom kan ik met gepaste trots melden dat vanaf vandaag Drass terugkomt als leader! Feestje, hoera, haal de vlaggetjes boven!

*stilte*

Euh, wacht. Dat was het verkeerde papiertje. Het is namelijk niet Drass, maar wel de medals die terugkomen! Ze waren wat uit het oog verloren door het MOLb-team, maar na genoeg heen-en-weer-gepoke zijn ze er dan terug, en wel de volgende:
Het LB heeft beslist dat de Eventpluim gaat naar de volgende mensen
  • Lodan: voor het frequent organiseren van events doorheen de week, zoals Minigame Maandag
  • Gwalchmai_X/Pttim & Ilovearagorn: voor het regelmatig organiseren van events zoals Minigame Maandag (Tim), Dungeoneering Donderdag (Tim & Cat) en Trivia-events (Cat) verdient natuurlijk een pluim. Echter, deze hadden ze al, dus daarom krijgen ze er een sterretje bij!
Verder heeft het MOLteam ook nog beslist om Lodan en Koop723 een Blad van Herkenning te geven voor hun activiteit op het forum, op de IRC en in de clanchat.

Proficiat!

Stijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 20-5-2012 19:34
Antwoorden:
Nollie28

Operator (8)

Gratz Max, Gwalch, cat en Lex. Alle 4 dik verdient. Dat de events maar mogen blijven komen! mocht dat het geval zijn dan zou ik ook blijven komen naar de eventsPlaatje.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2012 19:36
Koop723

Inactief

Verrast en vereerd Plaatje

Bedankt

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2012 19:40
Chricke

Inactief

Gratz dame en heren
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
RuneTraxx sig
20-5-2012 21:06
Idk Timmy

Inactief

Gefeliciteerd alle 4 ;d
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2012 21:58
Pttim

Moderator (7)

Lex, Max en Cat: dikverdiend!! Gratz!
En thanks natuurlijk voor de pixels die ik heb mogen ontvangen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
20-5-2012 22:05
Lodan

Rune Member (6.9)

:wub: :wub: thanks!

Plaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2012 22:05
Dutchgirl_69

Inactief

En welgemeende proficiat Cat, Glawch(ouch weer verkeerd geschreven--> Gwalch), Max en Koop!!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-5-2012 22:37
Ilovearagorn

Leader (9)

Bedankt MOLb en gefeliciteerd aan Max, GwalchTim en ons eigen Koopje!

Een Plaatje voor iedereen!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2012 12:14
Joowdemannen

Inactief

Gefeliciteerd aan allen
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2012 15:20
Deemril

Inactief

Proficiat! Allemaal dik verdiend!Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
21-5-2012 15:30
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Proficiat met jullie nieuwe medal!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2012 16:48
Sir Mvl

Inactief

Woohoo, Drass is terug! Daar drinken we op, welkom terug!  Plaatje 

Het wordt alleszins toch niet ontkent in het vervolg van je post, dus is dat deel ook waar?  Plaatje

edit: 
Totaal off-topic:
Is het skin creator v3.0 systeem ondertussen bruikbaar (/veilig) gemaakt voor anderen? Want wil mijn layouts gerust (nog steeds) updaten..! 

Mijn layouts van destijds trekken trouwens helemaal nergens meer op met de huidige websiteopmaak, zo zijn ze het niet waard om tussen de keuzelijst van "skins" te staan..! Plaatje 

Kortweg: Ik zal maar al eens zien hoe ik mijn layouts eindelijk deels kan fixen met het oude "skin creator"-systeem..Plaatje

edit2:
Ondertussen al al mijn layouts eindelijk wat visueel opgesmukt, nog niet allemaal 100% deftig terug, maar toch al beter! Plaatje
(in afwachting van het V3.0 systeem..!)
Oja, en de layout White Crystal ineens verwijdert, ik hoop dat niemand fan was :$

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-5-2012 19:59
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.