Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond vergadering!]
Hedenavond vergadering!

Hallo hallo lieve leden en ledinnetjes! Plaatje

Het is vandaag zondag de 6e van mei, en laat dat nou ook nog eens de éérste zondag van de maand zijn. Natuurlijk betekent dat dat jullie weer een vergadering van ons te goed hebben!

Deze zal dan ook, zoals gewoonlijk, om 20:00 plaatsvinden op de IRC Chat. Zit je ergens tussen 19:45 en 20:30 op deze chat, dan zul je geheel magisch een vergaderblaadje ontvangen! Mocht je niet aanwezig zijn, dan kun je altijd naderhand nog de notulen van mijn lieftallige assistent Elanthiel kunnen nalezen, die straks in dit topic verschijnen.

Tot straks!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 6-5-2012 20:04
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

De vergadering van mei werd geopend door Luc (Nollie28). Hij werkte het gebruikelijke ritueel voor het starten van een vergadering af, en gaf daarna de microfoon door aan Kevin (BloodSlayer).

Kevin vertelde over het toernooi dat hij gaat organiseren. Hij heeft een f2p duel arena toernooi opgezet. Hier worden 1 vs 1 gevechten uitgevochten. De voorrondes zijn in een poule-setting, en de winnaar van elke poule gaat door naar de afvalronde, waar uiteindelijk een winnaar uit moet komen. Regels en inschrijvingen zijn op dit topic. Inschrijven kan nog tot 7 mei 2012, en daarna gaat het toernooi van start.

Luc vertelde daarna over de aanstaande NewsFlash. Deze komt halverwege de maand uit. Er zijn echter nog wel leuke anekdotes, moppen, en van alles dat in de NewsFlash kan komen nodig. Ook inzendingen voor de Picpost en de Prijsvraag - waar elke twee maanden weer leuke lintjes bij te verdienen zijn - zijn nog welkom. Voor de prijsvraag werd er ook nog een hint gegeven: Het heeft met het bonus xp weekend te maken.

Cat vertelde hierna nog even over de Clan Citadel. Hier is een paar weken geleden de upgrade naar Tier 6 ingesteld. Echter, hier zijn nog wel bezoekers voor nodig. Elke week hebben we nu 35 man nodig om aan te tonen dat we tier 6 kunnen gaan doen. Kom dus vooral langs, al is het maar om even naar binnen te gaan, en er weer uit te stappen. Je kunt natuurlijk ook helpen door te komen skillen, daar staan weer allerlei vormen van bonus xp tegenover. Ook is er elk weekend een citadelevent, waar na een half uurtje skillen, gezellig wordt gedaan in de Battlefield. 

De rondvraag leverde niks op, dus de vergadering kon alweer na 18 minuten worden afgesloten. Tot volgende maand!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2012 20:19
Pttim

Moderator (7)

Dat is weer super snel Martijn!
Was wel een korte vergadering trouwens!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-5-2012 20:27
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Kort maar krachtig. Ik hoop dat Thul even de tijd heeft om een speciaal theme te maken voor mobiele apparaten..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-5-2012 22:14
Deemril

Inactief

Ik vind het toch spijtig dat we niet aan die 35man geraken, als ik de cc zit zijn er vaak heel veel mensen online ... die blijkbaar niet onze citadel bezoekenPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-5-2012 23:20
Pulpf

Inactief

Deemril schreef:
Ik vind het toch spijtig dat we niet aan die 35man geraken, als ik de cc zit zijn er vaak heel veel mensen online ... die blijkbaar niet onze citadel bezoekenPlaatje.

Nubs.... Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-5-2012 17:10
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.