Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [IRL meet 25 maart!]
IRL meet 25 maart!
Zoals een aantal van jullie vast al wisten, was er afgelopen zondag 25 maart een real life meet in Den Haag. Zoals gebruikelijk volgt er weer een verslag, dus daar gaan we!

Plaatje
Aanwezigen:
Martijn (Elanthiel), Carina/Cat (Ilovearagorn), Jaron (Thulinma), Brittany (Starburst), Balder (Kirbybal), Tim (Pttim/Gwalchmai_X), Max (Lodan), Hendrik (Hendrik73), Chris (Chricke), Luc (Nollie28), Twan (Twan), Scott (Scotiebotie), Marco (Classicking2), Klaas (Jeeweejong), William (Thexcamelot), Simon (Mzzlaersword)

Premeet:
Martijn en Cat haalden Hendrik van de bus vlak bij Martijn's huis. Hierna gingen ze met de auto naar sportcentrum De Uithof in Den Haag, waar we zouden gaan lasergamen. Maar eerst moesten we nog wat mensen van de trein halen. Dus namen we de Randstadrail naar Den Haag Centraal, om daar de mensen van de trein te halen. Scott was er al toen wij er aan kwamen, het kostte alleen wat moeite om hem te vinden, omdat we niet helemaal zeker wisten wie hij was. Na niet al te lange tijd kwam Max ons ook tegemoet. Nu was het alleen nog wachten op Marco en Luc, dus we gingen naar het spoor waar we dachten dat ze zouden aankomen. 
Dachten.

Plaatje
Toen de trein er was, bleek dat zij er niet in zaten. Een kort belletje bevestigde de reden dat ik wat ruim tijd had genomen om mensen van de trein te halen: Ze zaten verkeerd. In plaats van de trein naar Den Haag Centraal te nemen, zijn ze vanaf Den Haag HS (ander station, jawel) doorgegaan naar Leiden Centraal. Gelukkig zaten ze vanuit Leiden wel in de goede trein terug naar Den Haag Centraal, dus waren ze alsnog op tijd. Een klein sprintje zorgde ervoor dat we de Randstadrail terug naar de Uithof niet misten. 

Terwijl we met onze kerstmutsen op van het tramstation richting het sportcentrum liepen, stopte een rode auto naast ons. Klaas was er dus ook. Toen we buiten lekker in het zonnetje stonden te wachten op de rest, bleek dat de rest er eigenlijk al was. Jaron en Tim kwamen naar buiten gelopen (Jaron, Britt en Balder waren met Tim meegereden nadat Tim eerst even een Seen The Server medal had gescoord), en toen we binnen kwamen bleek dat William en Twan (die ook hadden gecarpooled) er ook al waren. Chris was er nog niet, die stond nog in de file. 

Meet:
Om half vier moesten we ons melden bij de kassa. Terwijl we daar mee bezig waren kreeg ik een berichtje van Chris dat hij er was. Gelukkig nog op tijd voor het lasergamen, dus. Inmiddels had Luc ook Simon nog gebeld, omdat die mogelijk ook nog zou komen. Dat leek hem wel leuk, en hij vertrok onmiddellijk vanuit zijn woonplaats. De eerste game zou hij missen, maar de tweede game was hij er bij!

We gingen naar de laserbar waar we nog even wat gedronken hebben. Toen werden we opgehaald voor de uitleg. De dingen die verteld werden in het instructiefilmpje waren redelijk vanzelfsprekend, en er werd goed gelachen om de "Let erop dat u bij het aantrekken van uw harnas uw geweer aan de voorkant heeft" en dergelijke inkoppertjes. Toen werd het tijd voor actie. Aangezien we de eerste game met 15 man zouden zijn, en de tweede met 16 hebben we ervoor gekozen in eerste instantie free for all te doen - iedereen tegen elkaar. Daarna zouden we een team game doen. 
De uitslag van de eerste game:

Naam Rang Score
Twan 1 4650
Cat 2 3800
Max 3 3650
Balder 4 3150
Klaas 5 3150
Jaron 6 3100
Martijn 7 2850
Chris 8 2150
Scott 9 1900
Tim 10 1350
Britt 11 1100
Luc 12 650
Hendrik 13 -150
Marco 14 -350
William 15 -1500

Nadat we de eerste ronde gehad hadden, wachtte Simon ons al op in de briefing room. We waren nu met 16 man, dus konden we team versus team spelen. Hierbij daar ook de uitslag van.

Team rood had gewonnen met 11075 punten tegen 10700 punten van groen. 
Team rood:
Naam Overall rank Score
Martijn 1 2975
Max 4 2250
Cat 6 1550
Jaron 9 1400
Tim 10 1200
Simon 12 925
Hendrik 13 825
Luc 15 -50

En team groen:
Naam 
Overall rank 
Score
Chris 2 2900
Twan 3 2550
Balder 5 1650
Klaas 7 1525
Scott 8 1525
Britt 11 1100
William 14 375
Marco 16 -925

Na het lasergamen namen we de tram richting het centrum van Den Haag. Hier splitste de groep in een deel dat eerst wat wilde eten en naar de Burger King ging, en een deel dat een terrasje opzocht voor een biertje. De eerste groep voegde zich later bij de tweede groep, en pakten toen ook nog een biertje mee. Hierna namen we afscheid van Klaas, Twan, William en Simon. Klaas moest nog helemaal terug naar noord Drenthe, Twan en William moesten naar Limburg, en Simon moest er om andere redenen vandoor. De rest zocht een restaurantje op. Uiteindelijk hebben we gekozen voor een Grieks restaurant. De rekening was gelukkig geen 4 miljard euro, dus dat viel mee.

Plaatje
Na het eten splitste de groep zich op. Cat, Hendrik, Luc, Marco, Scott en Max gingen richting Centraal Station om daar de trein te nemen. Martijn, Chris, Tim, Jaron, Balder en Britt richting De Uithof, waar de auto's geparkeerd stonden. 

Al met al was het weer een geslaagde meet. Tot de volgende!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 26-3-2012 10:54
Antwoorden:
Jeeweejong

Inactief

FIRST:@:!#::@#!:#@!:@#!:!@#:#@F
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
26-3-2012 19:38
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Leuke meet, bedankt voor het orgen Martijn. Plaatje De volgende keer in Leiden!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2012 19:41
Jeeweejong

Inactief

Vroeger is mischien ook een idee. nu was ik tyfeslaat thuis.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
26-3-2012 20:33
Just Ne Pker

Leader (9)

Moet je maar sneller rijden slak!

Ziet er gezellig uit Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
26-3-2012 22:37
Ilovearagorn

Leader (9)

Dat was het ook Plaatje

*zingt* tweede met lasergamen ronde 1 tralalalalala

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2012 08:56
Pttim

Moderator (7)

Was zeker gezellig!
Al heb ik nog steeds las van mijn knie, door die muur in de lasergameruimte! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
27-3-2012 09:55
Dustyflame

Rune Member (6.9)

"dit had stefan kunnen drinken"

*feels sad*

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
27-3-2012 11:51
Thexcamelot

Inactief

Jeeweejong schreef:

i feel you girl! haha ja dat was dan mijn irl-meet ontmaagding , gelukkig maakte ik indruk met mijn superieure lasergame skills xD

ps: de "meer pics hiero knop" werkt niet volgens mij

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image Hosted by ImageShack.us
27-3-2012 17:17
Mr Jos

Inactief

Pff Grieks, was er niets beters te vinden? Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Yo. Ben "niet meer" Retired nu.
27-3-2012 18:33
Pttim

Moderator (7)

Mr Jos schreef:

Dit was lekker goedkoop. We zeiden dat we het geld niet hadden, toen hebben ze ons 60% van de schuld kwijtgescholden. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2012 19:23
Jeeweejong

Inactief

Thexcamelot schreef:
Jeeweejong schreef:

i feel you girl! haha ja dat was dan mijn irl-meet ontmaagding , gelukkig maakte ik indruk met mijn superieure lasergame skills xD

ps: de "meer pics hiero knop" werkt niet volgens mij

Jawel.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
27-3-2012 20:19
Ilovearagorn

Leader (9)

Mr Jos schreef:

Ik had indo gestemd, maar jaPlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-3-2012 10:02
Rutgerino

Inactief

Zijn daar moeilijk veel lekkere restaurantjes, kiezen jullie de hardst gebeunde vreettent uit. Feutjes.

Volgende weer gewoon mij ook wat vertellen, nu wist ik het niet Plaatje

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-3-2012 17:32
Pttim

Moderator (7)

Het stond pas een maand op het forum Rutger en we hebben het er regelmatig over gehad in de IRC, dus het was inderdaad lastig om te weten dat er een meet zou zijn... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
28-3-2012 17:45
Rutgerino

Inactief

Ja maar nooit als ik aan het opletten was Plaatje Deze jongen is gewoon een beetje traag.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2012 11:54
Antwoord 1-15 van 15 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.