Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [2-factor auth ingevoerd!]
2-factor auth ingevoerd!
Dames en heren,

Zoals eerder vandaag al op de vergadering aangekondigd, is de 2-factor auth in RSR nu officieel een optie.
Deze optie is te vinden in het menu, onder "RSR en ik" => "2-factor auth".

De meeste uitleg over wat dit is en hoe het werkt kan je op de bladzijde waar de optie is uit/aan te schakelen vinden, maar voor de volledigheid hierbij een korte samenvatting:

Met deze functie kan je bij het inloggen op RSR vereisen dat je niet alleen je wachtwoord nodig hebt om in te loggen, maar ook je mobiele telefoon (of een gelijksoortig apparaat). Handig dus als je kleine broertjes of zusjes hebt die je wachtwoorden vanachter je rug meelezen en je bang bent dat ze op RSR rommel gaan schoppen, bijvoorbeeld.

Je kan ook instellen dat maximaal 1 IP adres geen mobiele telefoon nodig heeft om in te loggen, wat handig is voor bijvoorbeeld je thuiscomputer. Dan heb je alleen een telefoon nodig als je op bijvoorbeeld een openbare plek zoals de biep of school inlogt. Heel goed voor je veiligheid dus Plaatje

Dit alles is volledig optioneel, en je kan het op elk moment aan en uit zetten. Bovendien kost het geen cent om te gebruiken!

Vind je de veiligheid van je account belangrijk, kan dan dus zeker even bij "RSR en ik" => "2-factor auth" in het menu.
Vragen / opmerkingen kan je hier nog achterlaten, of eventueel via private op IRC of in een PM naar me toesturen.

Groeten,
Thulinma

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 4-3-2012 23:02
Antwoorden:
Ilovearagorn

Leader (9)

Ik heb t ook werkend gekregen Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-3-2012 14:00
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Voorlopig heb ik nog geen behoefte aan extra beveiliging van mijn RSR account. Toch mooi uitgewerkt!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-3-2012 15:00
Deemril

Inactief

Ik vind het een beetje overbodig, maar achja wie ben ik!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-3-2012 18:46
Pulpf

Inactief

Deemril schreef:

deemril.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-3-2012 19:10
Deemril

Inactief

Pulpf schreef:
Deemril schreef:

deemril.

true story
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Deemril on RuneClan
6-3-2012 20:25
Pttim

Moderator (7)

Ik zal het binnenkort eens instellen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
10-3-2012 07:56
Antwoord 1-6 van 6 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.