Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Hedenavond vergadering!]
Hedenavond vergadering!

Hehoipipeloiallemaalenwelkom bij het hedenavond vergaderingstopic.

Deze avond vanaf 20:00 zal de maandelijke vergadering, zoals gewoonlijk op de eerste zondag van de maand, plaatsvinden in de IRC Chat. Voor het ontvangen van een duimpje moet je aanwezig zijn op de IRC tussen 19:45 en 20:30. Het gaat deze maand weer volledig automatisch zoals gewoonlijk, joepie!

Tot zo,

~Cat

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 5-2-2012 19:29
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

De februarivergadering begon zoals gebruikelijk weer stipt om 8 uur. Luc introduceerde de eerste spreker: Celine.

Celine vertelde over een nieuwe badge skin, ontworpen door onze eigen Thomas. De badge skin heet "Metallic", en is gebaseerd op RuneScape's nieuwe skill icoontjes. Instellen van deze skin kan bij Mijn Account, in het menu onder "RSR en ik". Bij Skin voor badges stel je dan Metallic in, en je ziet de badges op die manier. 

Als tweede was Cat aan het woord. Zij vertelde dat helaas de server gecrashed is geraakt, afgelopen maand. Hierbij zijn we ruim een maand aan data kwijt geraakt, omdat de dagelijkse backup nog niet draaide sinds de laatste crash. Inmiddels draait het wel weer. Ze vroeg verder nog of degenen die hun aandacht bij de vergadering hadden iets wisten wat nog niet werkte. 
Max reageerde hierop dat hij mensen die nieuw waren - en dus na de crash opnieuw geregistreerd hebben - niet kon toevoegen aan events die gehouden waren voor de tweede aanmelding van die persoon. Dit was aan e hand van een stukje code dat dat tegenhield, en Jaron beloofde dat er uit te slopen. Andere vragen werden ook gesteld, deze werden echter niet in de vergadering behandeld, maar gingen direct het overleg in #LB en #Leaders in.

Na een valse start van het einde van de vergadering (2 spamglines van Scotiebotie en Idk Timmy), bleek er toch nog een puntje te zijn. In de citadel zijn we nu bezig met de keep update, maar daar zijn 25 visitors voor nodig, en op het moment van de vergadering waren er nog maar 21 geweest. Elanthiel riep dus diegenen die nog niet in de citadel geweest waren, dit alsnog even te doen. 

En daarmee was de vergadering wel ten einde. Tot volgende maand!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2012 20:22
Idk Timmy

Inactief

Wel korte vergadering, kort maar krachtig =)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2012 08:29
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Ik was er (even) bij!

Ik mis vooral de mogelijkheid om via TapAtalk te kunnen posten op het forum. Al een idee wanneer die "service" terug draait?
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-2-2012 10:42
Pttim

Moderator (7)

Idk Timmy schreef:
Wel korte vergadering, kort maar krachtig =)

Zoals het hoort! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
7-2-2012 10:46
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.