Hallo allemaal!
Vanavond is het weer eens tijd voor een Clanevent!
Het 47e Clanevent
Wanneer: Sat 21 Jan om 20:00 Waar: World 10, bij Varrock Castle Courtyard
Naar aanleiding van het vorige grote succes hebben we besloten verstoppertje te gaan spelen! Niet zoals het normale verstoppertje, though. Ieder aanwezig lid krijgt namelijk een ander lid toegewezen die hij/zij moet zoeken, en zo maken we een perfecte cirkel! Het hulp-systeem is ook weer ingeschakeld (als je gevonden bent, moet jij de persoon die je gevonden heeft helpen zoeken naar de persoon die hij moet vinden.)
De verdeling was als volgt: (cijfer is in volgorde, 1 is het eerst gevonden, etc - en iedereen had de persoon onder zich als target)8 Findolfin
11 Lodan
6 Elanthiel
4 Slayblooder
1 Deemril
2 Pulpf
3 Scotiebotie
5 Killer Mark
7 Koop723
9 Glowball02
10 Torture nubs
PaardensmurfStefan heeft dus gewonnen! Gefeliciteert Stefan!
Glowball02 Rune Member (6.9) | Jeej, was leuk! En ondanks m'n random rondlopen in het openbaar, heb ik het toch nog lang volgehouden Ik kwam echt iedereen tegen, behalve Jm en Koop I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 24-1-2012 17:04 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | iedereen tegen behalve Tim die mij moest zoeken lol. had ons winnend paardje bijna lol. iets later werd tim gesnapt door de grote groep en iemand van de grote groep was mij al aan het stalken, toen tim gespot werd probeerde ik weg te sprinten maar was te laat... achja het was leuk. ((orgineel gecopy-paste dankzij google cache)) 24-1-2012 17:09 |