Jammer maar helaas!
Inderdaad, het is weeral de laatste dag van onze feestweek. Natuurlijk gaan we dit in stijl afsluiten en hoe kan dat beter dan in volle traditie ons eerst helemaal klem te zuipen in een barcrawl en daarna een mege-fantastisch-geweldig-leuke dropparty te houden, volledig gefinancieerd door de clanbank!
Natuurlijk willen jullie wel weten waar je daarvoor moet wezen en hoe het exact gaat verlopen, maar omdat iedereen zo'n enorme fan is van plaatjes, krijgen jullie er gewoon eentje!
Zoals je kan zien, gaan we eerst voor een klein halfuurtje een follow-the-leader doen doorheen het F2P gedeelte van Runescape. We vertrekken om 20:00h in Lumbridge, waar iedereen gemakkelijk kan geraken via de Home Teleport (eerste spell in je spellbook). Van daaruit trekken we naar Varrock om onze voorraad bier voor onderweg in te slaan en via de legendarische stichtingsplaats van RSR, namelijk de Dwarven Mines, geraken we dan in het goede oude Falador, alwaar we onze tocht beëindigen.
Rond kwart voor negen zullen we dan beginnen met de dropparty. Zonder al teveel op voorhand te verraden, kan ik wel zeggen dat er zoveel spullen zijn aangekocht dat de clanbank nog maar 1/4 bezit van wat er op stond, wees dus maar zeker dat het de moeite zal zijn!
Tot vanavond!
De feestweek is in ieder geval afgesloten met een knaller. Na een tocht langs de kroegen met flink wat bier, vele "en toens" in Thulinma's toespraak in de Dwarven Mines, meer bier, treinen met vertraging, en meer bier, was er een flinke dropparty geregeld ter waarde van ongeveer 35m, en werd er ook nog gedropt door andere aanwezigen.
(Oh, eh, doneren aan de clanbank mag! )
En dan was er ook nog iets dat een speurtocht naar icoontjes heette, remember?
Nou, die heeft winnaars. De nummers 1, 2 en 3 moeten even een Leader naar hun prijs vragen op de irc, want die waren niet aanwezig.
# | Naam | Aantal icoontjes gevonden | Prijs |
---|---|---|---|
1 | Pieterjan29 | 31 | 1m gp |
2 | Dutchgirl_69 | 24 | 500k gp |
3 | Hendrik73 | 18 | 250k gp |
4 | Pulpf | 15 | 100 orange capes (t.w.v. 170k) |
5 | Ilovearagorn | 12 | (uitgezonderd van prijzen) |
6 | Lodan | 10 | |
7 | Sir Mvl | 9 | |
8 | Bloodslayer | 6 | |
9 | Lancedh | 5 | |
10 | Scottieboy | 3 |
Lancedh Inactief | om 8 uur zit ik in Denemarken.. dus ik ga de dropparty moeten missen =| 23-12-2011 13:19 | ||
Bloodslayer Inactief | Heb er zin aan vanavond. Zeker komen, dropparty gaat massive worden! 23-12-2011 18:55 | ||
Pulpf Inactief | ik kom zeker!, nooit veel geluk gehad met dropparty's mr ze blijven leuk!
(en ik heb terug wat geld nodig; ben daarstraks gelured <-damn misclik)
c u there.
23-12-2011 18:59 | ||
Bloodslayer Inactief | wootz for them epic lewtz.
I has won dropparty?
23-12-2011 20:57 | ||
Paulus55 Rune Member (6.9) | Nou, dit was zeker een geslaagde dropparty! (er hoort ook nog een rune (t) helm op de screen te staan).
23-12-2011 20:57 | ||
Jack Inactief |
Ik ben blij, al ken ik niet tippen met die van hierboven, NICE! 23-12-2011 21:09 | ||
Pulpf Inactief | was aan het spam klikken op plaatsen waar nix lag ,
kzit nog niet zo heel lang in clan mar ben al tijde bekend met jullie(das pieter 3ee zen fout, ik denk dat ie in zen winterslaap is gevallen )
heb nog niet anders dan plezier gehad met jullie, thx vr alles, en het zakcentje )
ben blij met me capes trouwens muhaha!.
23-12-2011 21:10 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | was ff een screenshot tussendoor toen Jaron zijn geschiedenis toespraak hield
23-12-2011 22:13 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Rofl JM, echt bizar om Thuls naam in het rood te zien xD 23-12-2011 23:35 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | En toch had ik gewonnen! ;D I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 24-12-2011 12:05 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | Ilovearagorn schreef:tsja was op me summoning tank; lvl 33 F2P 24-12-2011 22:10 | ||
Black_boy12 Inactief | Ilovearagorn schreef:Thulinma staat er toch echt gewoon met witte letters... Anyway, bij deze wil ik ook mijn oprechte felicitaties uitroepen: "GEFELICITEERD RSR!" Laat de komende 10 jaar een minstens zo leuke periode zijn als de voorgaande 10 jaar. An ik ben blij dat de erfenis die ik naliet aan RSR op een goede plek ingezet mocht worden. God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time. -Terry Pratchett: Good Omens- 25-12-2011 17:19 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Zijn combat level, blegh, details 25-12-2011 19:38 | ||
Jmthebigman Rune Member (6.9) | btw Cat, Jaron zal altijd hogere cmb hebben dan mijn summoning tank. 26-12-2011 00:49 | ||
Black_boy12 Inactief | Ilovearagorn schreef:Details.. Details.... tKdcjJoXeEY
God does not play dice with the universe; He plays an ineffable game of his own devising, which might be compared, from the perspective of any of the other players, to being involved in an obscure and complex version of poker in a pitch dark room, with blank cards, for infinite stakes, with a dealer who won't tell you the rules, and who smiles all the time. -Terry Pratchett: Good Omens- 26-12-2011 03:03 |