Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[10 jaar] Opening]
[10 jaar] Opening

Goedemorgen RSR!Plaatje
Nog 7 nachtjes slapen en dan is het zover!

Kerst, zeg je? Ja, dat ook, maar dat is maar bijzaak. Er is nog iets veel belangrijkers te vieren dan dat! 24 december 10 jaar geleden werd namelijk niet een kind in een stal geboren (voor zover ik weet) maar een clan in een dwarven mine. Clan The Killers werd opgericht!

Als dit jullie niets zegt moeten jullie dringend de Clangeschiedenis gaan nalezen, want CTK werd later via een wedstrijd hernoemd naar het enige echte RuneScape Revolution. Plaatje

Dus is het tijd voor een feestje ^_^

Events

Zoals jullie vast al wel op de kalender gezien hebben zijn er vanaf vandaag tot en met vrijdag de 23e een serie events. Deze zijn allemaal F2P op die van morgen, het citadel event na. Vier zijn in RuneScape, 2 op de IRC Chat en 1 op het forum. Dus voor elk wat wils, right?
Ook leden die normaal niet op events komen omdat ze bijvoorbeeld geen Scape meer spelen zijn van harte welkom!
De events zijn:

Alle events beginnen om 8uur, m.u.v. de reünie, waar oud-leden vanaf 7 uur uitgenodigd zijn om nog gezellig te kunnen bijpraten voor de trivia om 8 uur begint. Voor meer informatie verwijs ik jullie door naar de kalender.

Galgje

Vanavond dus, zoals hierboven staat, teamgalgje in de IRC Chat. De actieve oudjes kennen het waarschijnlijk nog van de laatste twee survival toernooien, waar het is gedaan als een challenge.

Jullie worden verdeeld in 3 teams, waarna jullie een korte uitleg krijgen over hoe het host-botje werkt en dan mogen jullie woorden instellen die iets te maken hebben met RuneScape of RuneScape Revolution. De andere teams moeten die daarna gaan raden.

Klinkt leuk toch? Nou, dat is het ook! Zorg dus dat je vanavond om 8uur in #trivia zit, zodat ik je in een team kan gooien. (dat doe je door de IRC Chat te openen, dan /join #trivia in de tekst balk te typen en op enter te duwen)

Als je wat later komt, roep dan even "Cat!" en dan stop ik je bij het team met de minste spelers. Tot straks! Plaatje

Speurtocht

Maar dat is niet alles! Onze enige echte 10-jaars-veteraan Thulinma heeft voor ons een ware scavenger hunt opgezet. Er zijn vanaf 08:00 vanochtend van deze dingen:
Plaatje
verstopt op de site, en als je er één vindt en er op klikt, gaat ie weg en wordt jouw naam en de tijd genoteerd. Ze zullen niet in posts staan.

Wie aan het eind van de week de meeste gevonden heeft, wint! Er zijn 4 prijzen gereserveerd:

• 1e plaats: 1m gp
  • 2e plaats: 500k gp
  • 3e plaats: 250k gp
  • Troostprijs: 100 oranje capes

De winnaars worden bekendgemaakt op het afsluitende event op 23 december. Als de winnaars dan aanwezig zijn worden hun prijzen direct uitgereikt, anders kunnen ze ze later ophalen.
Leaders zijn uitgezonderd van de prijzen, maar mogen wel meedoen met zoeken.

Smilies

Ook hebben we deze week twee cadeautjes voor jullie in de vorm van smilies: het 10 jaar logo en iets dat RSR toch echt miste.. een koekje!

Plaatje [ 10jaar ] (zonder spaties)
Plaatje [ koekje ] (zonder spaties)

Als je de nieuwe smilie-opties niet krijgt, vernieuw dan de scripts met control+F5.

Al met al wens ik jullie namens het MOLB veel plezier,

~ Cat 

En de uitslag van TeamGalgje was als volgt:

Team A (Arnoud, Paulus en heel even Kevin) heeft overduidelijk gewonnen met 31 punten, tegen -38 voor team B en 7 voor Team C.

Leuk dat jullie er waren en tot de volgende keer!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 17-12-2011 00:00
Antwoorden:
Jack

Inactief

Top prestatie om zolang iets gaande te houdenPlaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2011 01:29
Jmthebigman

Rune Member (6.9)

en ik zit hier onderhand ook al 7 en half jaar lol.
de tijd vliegt gewoon.

*Jmthebigman geeft een Plaatje aan iedereen*

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
active rs player, pro-castlewars-player between 2004-2008
17-12-2011 09:37
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

Gefeliciteerd rsr met je tinnen jubileum.

Plaatje<---koekjes voor iedereen--->Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
17-12-2011 12:00
Sir Mvl

Inactief

Al zo lang ondertussen Plaatje 
Zal de komende weken wel weer terug actiever worden hier naarmate de examenperiode vordert^^

edit: maar deze week zal ik druk bezig zijn, zal volgende week ofzo nog wel eens op de irc komen.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2011 12:02
Glowball02

Rune Member (6.9)

Dubbel feest voor jou, want je hebt 47 van onze verstopte icoontjes gevonden!

^ Sorry voor het verpesten van de fun :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
17-12-2011 12:12
Pttim

Moderator (7)

Klopt het dat de icoontjes voor iedereen weg gaan als 1 iemand ze heeft gevonden?
Ik dat geval is het wel een beetje oneerlijk, aangezien degene die als eerst op de site was dan wint....
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
17-12-2011 12:38
Glowball02

Rune Member (6.9)

Pttim schreef:
Klopt het dat de icoontjes voor iedereen weg gaan als 1 iemand ze heeft gevonden?
Ik dat geval is het wel een beetje oneerlijk, aangezien degene die als eerst op de site was dan wint....

Ja, dat klopt. Ik had er 50 overigens Plaatje Maar nu weer 0 Plaatje
He kijk, op dit topic staat er ook (weer Plaatje) eentje! Maar ik zal maar niet klikken :$
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
17-12-2011 13:13
Ohno

Rune Member (6.9)

Ik zal er proberen te zijn. See u there Plaatje 
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-12-2011 14:11
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ohno! It's Ohno!!!!!!!!!!

Galgje event van gister erg gezellieg.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-12-2011 11:37
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Proficiat aan iedereen van RSR!

Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-12-2011 11:14
Pulpf

Inactief

cape's r mine! muhahahaha!PlaatjePlaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-12-2011 21:17
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.