Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[10 jaar] Vind de vex!]
[10 jaar] Vind de vex!
Plaatje
Op donderdag in deze miraculeuze feestweek gaan we verstoppertje spelen! Dit keer echter willen de MOLB's meedoen, en er is ook een "gulle gift" voor degenen die het snelst alle vexilliums weten te vinden. Alleen, omdat het MOLB al een voorsprong van 1 vexillium heeft, zijn zij uitgezonderd voor deze gift. (Ze zijn ook al rijk genoeg.)
De omgeving waarin de vexilliums geplaatst zijn heb ik gemarkeerd in dit plaatje:
Plaatje

Alleen de omgeving binnen de rode lijntjes telt. (De headquarters van de gangs van Shield of Arrav tellen NIET mee, evenals de essence mines en eventuele quest areas.)

Wanneer je een vexillium gevonden hebt, maak je er een screen van. Als je alle vexilliums gevonden hebt, of als het event is afgelopen, stuur je de organiserende MOLB'er een Private Message met alle screens (of de link naar de screens) er in. Die kijkt dan of deze goed zijn, en aan het einde van het event, zal hij/zij de beste drie belonen met een leuke "gift."

Good luck on finding them!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door BloodslayerInactief op 22-12-2011 00:00
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik kan er vanavond niet zijn, want we hebben op school kerstviering. Veel plezier!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2011 13:23
Pulpf

Inactief

Paulus55 schreef:
Ik kan er vanavond niet zijn, want we hebben op school kerstviering. Veel plezier!

gelukkig heb ik dat in de voor middag Plaatje 
kzal proberen straks aan wezig te zijn.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
22-12-2011 16:26
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.