Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Algemene LedenVergaderingen]
Algemene LedenVergaderingen
Beste leden,

Tijdens de vergadering van oktober was al aangekondigd dat (het oude) LB graag meer contact wil hebben met de leden, om hun meningen te weten. Vandaar dat er is aangekondigd dat er een maandelijks spreekuur voor het LB gaat komen.

De MOL's vinden input vanuit de leden echter ook erg belangrijk. Om die reden is besloten om nu eerst met het hele MOLB twee algemene ledenvergaderingen te organiseren. Deze zullen plaats vinden op zondag 23 oktober en op zondag 30 oktober en zullen beide om 20:00 uur starten. Op de agenda staan de volgende zaken:

zondag 23 oktober
1. Events:
Wat vinden jullie van de huidige events? Zijn er te veel? Te weinig? Is er voldoende afwisseling?
Waarom zijn er naast events georganiseerd door het MOLB bijna geen andere events?
2. Forum indeling:
Wat vinden jullie van de huidige forumindeling? Is het handig/onhandig?
En de vinkjes? Zorgen die misschien voor minder activiteit op het forum?
3. Rondvraag:
Heb je nog opmerkingen of vragen? Is er iets dat je slecht vindt aan RSR of juist heel goed?

zondag 30 oktober
4. Leden werven:
Hoe kunnen we nieuwe leden werven? Hoe zorgen we ervoor dat ze ook in RSR blijven?
Zijn er stuikelblokken, waardoor het nu niet lukt?
5. Twitter:
Is gemaakt na een idee uit de ALV van 2010. Is er nog behoefte aan? Waarover zouden jullie tweets willen zien?
6. Rondvraag:
Heb je nog opmerkingen of vragen? Is er iets dat je slecht vindt aan RSR of juist heel goed?

Beide keren is er voor iedereen die een actieve bijdrage levert een duimpje te verdienen. Komt allen, want je inbreng wordt zeer op prijs gesteld!!

Namens het MOLB,
Gwalchmai_X
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
Gepost door PttimModerator (7) op 19-10-2011 15:11
Antwoorden:
Joowdemannen

Inactief

Ik weet niet of ik er wel zal zijn dan.
 1. Events:
Wat vinden jullie van de huidige events? Zijn er te veel? Te weinig? Is er voldoende afwisseling?
Waarom zijn er naast events georganiseerd door het MOLB bijna geen andere events?
- Ik vind de huidige events leuk, alleen jammer dat er naast de wekelijkse events zelden andere events zijn.
- Waarom worden er geen orged door non molb? Geen idee, misschien gebrek aan inspiratie?
2. Forum indeling:
Wat vinden jullie van de huidige forumindeling? Is het handig/onhandig?
En de vinkjes? Zorgen die misschien voor minder activiteit op het forum?
- Ik vind de forum indeling top, en de vinkjes zijn echt handig en zorgen zeker niet voor inactiefheid hierzo.
3. Rondvraag:
- Nee
4. Leden werven:
Hoe kunnen we nieuwe leden werven? Hoe zorgen we ervoor dat ze ook in RSR blijven?
Zijn er stuikelblokken, waardoor het nu niet lukt?
- Ik weet helemaal niet hoe je een cla moet promoten...
5. Twitter:
Is gemaakt na een idee uit de ALV van 2010. Is er nog behoefte aab? Waarover zouden jullie tweets willen zien?
- Ik gebruik geen twitter, snap er ook hekemaal geen zak van.
6. Rondvraag:
- Nee

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-10-2011 01:03
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

Ben er zeker bij zeker belangrijk.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-10-2011 15:30
Nollie28

Operator (8)

Bedankt voor je input Joery.
As for the rest van de leden. Kom vanavond gewoon langs en deel je meningen met ons.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-10-2011 18:39
Dutchgirl_69

Inactief

Ik kon er helaas niet bij zijn, had een familiefeest voor verjaardag. Dus ik kon ook niet enkel voor vergadering komen...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
23-10-2011 22:49
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.