Joowdemannen Inactief | Ik weet niet of ik er wel zal zijn dan. 1. Events: Wat vinden jullie van de huidige events? Zijn er te veel? Te weinig? Is er voldoende afwisseling?
Waarom zijn er naast events georganiseerd door het MOLB bijna geen andere events?
- Ik vind de huidige events leuk, alleen jammer dat er naast de wekelijkse events zelden andere events zijn.
- Waarom worden er geen orged door non molb? Geen idee, misschien gebrek aan inspiratie?
2. Forum indeling:
Wat vinden jullie van de huidige forumindeling? Is het handig/onhandig?
En de vinkjes? Zorgen die misschien voor minder activiteit op het forum?
- Ik vind de forum indeling top, en de vinkjes zijn echt handig en zorgen zeker niet voor inactiefheid hierzo.
3. Rondvraag:
Heb je nog opmerkingen of vragen? Is er iets dat je slecht vindt aan RSR of juist heel goed?
- Nee
4. Leden werven:
Hoe kunnen we nieuwe leden werven? Hoe zorgen we ervoor dat ze ook in RSR blijven?
Zijn er stuikelblokken, waardoor het nu niet lukt?
- Ik weet helemaal niet hoe je een cla moet promoten...
5. Twitter:
Is gemaakt na een idee uit de ALV van 2010. Is er nog behoefte aab? Waarover zouden jullie tweets willen zien?
- Ik gebruik geen twitter, snap er ook hekemaal geen zak van.
6. Rondvraag:
Heb je nog opmerkingen of vragen? Is er iets dat je slecht vindt aan RSR of juist heel goed?
- Nee
20-10-2011 01:03 | ||
Sinaskiller Rune Member (6.9) | Ben er zeker bij zeker belangrijk. 23-10-2011 15:30 | ||
Nollie28 Operator (8) | Bedankt voor je input Joery. As for the rest van de leden. Kom vanavond gewoon langs en deel je meningen met ons. 23-10-2011 18:39 | ||
Dutchgirl_69 Inactief | Ik kon er helaas niet bij zijn, had een familiefeest voor verjaardag. Dus ik kon ook niet enkel voor vergadering komen... 23-10-2011 22:49 |