Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [De nieuwe LB'ers!]
De nieuwe LB'ers!
Goeienavond allemaal,

Het is dan weer zover, de jaarlijkse Ledenbestuursverkiezing is afgelopen! Na flink wat vragen te hebben gesteld en beantwoord, zal ik jullie zonder verdere vertraging de uitslag van deze verkiezing presenteren:

# Naam Punten
1 Pttim AKA Gwalchmai_X 175
2 Nollie28 AKA Luc 171
3 Dutchgirl_69 AKA Celine 137
4 Bloodslayer AKA Kevin 133
5 Twan AKA ...Twan 130
6 Classicking2 AKA Marco 106
7 Dustyflame AKA Stefan 103
8 Isengard1992 AKA Donny 85
9 Joowdemannen AKA Joery 82
10 Mark19100 AKA Mark (goh) 78

Dit zullen dus voor de termijn 2011-2012 jullie vijf vertegenwoordigers zijn, wees zeker om ze een proficiat te wensen als je ze tegenkomt en ze voor de rest genoeg vragen te stellen en werk te geven, zodat ze hun beloftes om hard te werken voor de volle 100% waar kunnen maken. Ik wens ze allevijf alvast veel succes toe en kijk uit naar de samenwerking.

Namens het MOLteam,
Stijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 16-10-2011 21:09
Antwoorden:
Elanthiel

Leader (9)

Ja, die felicitaties namens het MOL team zijn erg leuk, maar ik wil het nieuwe LB zelf ook feliciteren, ja!

Bij deze. Gefeliciteerd met jullie posities, en laten we er een leuk jaar van gaan maken!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-10-2011 21:13
Sir Mvl

Inactief

Jammer Plaatje 
Het was toffer geweest als Pttim eerstes geëindigd was met maar één punt voorsprong.
Dan had mijn ene punt dat ik hem gegeven heb voor zijn omkoop-voorstel echt nog van nut geweest :(

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-10-2011 21:18
Pttim

Moderator (7)

Eindelijk in het LB doordat ik daartoe verkozen ben!! Plaatje Vorig jaar was natuurlijk ook fijn, maar het feit dat ik als nummer 8 van de verkiezingen uiteindelijk toch iin LB plaats mocht nemen, voelde toch wat minder goed....

Dank in elk geval aan iedereen die op me heeft gestemd. En gefeliciteerd aan Luc, Celine, Kevin en Twan. Laten we er een goed jaar van maken mensen!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-10-2011 21:21
Twan

Rune Member (6.9)

Niet gedacht dat ik het zou halen maar wel fijn dat ik het uiteindelijk geworden ben. Ik heb wat frisse ideeën en zal mijn beloftes nakomen!
Natuurlijk ook proficiat aan Pttim, Luc, Kevin en Celine ik hoop dat we ene prettige samenwerking hebben het komende LB jaar.

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
16-10-2011 21:38
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Aww, heeft mijn über powerpointpresentatie dan toch niet veel uitgehaald Plaatje
Succes met jullie LB termijn!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
16-10-2011 21:47
Hendrik73

Rune Member (6.9)

Gefeliciteerd (Pt)Tim, Luc, Celine, Kevin en Twan! Veel plezier met de ontgroening en maak er een goed jaar van.Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-10-2011 22:02
Ilovearagorn

Leader (9)

Succes met de nieuwe verantwoordelijkheiden voor de nieuwe heren, en op naar nog een jaartje voor de oude rotten Plaatje 
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-10-2011 23:08
Jevy1

Rune Member (6.9)

Top 3 zoals ik hem invulde... alleen dan tim op 3 Plaatje

Proficiat met jullie 'job' , en veel succes.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-10-2011 01:32
Sinaskiller

Rune Member (6.9)

Gefelisiteerd allemaalPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-10-2011 09:23
Nollie28

Operator (8)

Bedankt allen voor jullie vertrouwen, ik zal dan ook mijn uiterste best weer doen om het vertrouwen dat in mij is gesteld terug te betalen.
De rest van de lb'ers ook gefeliciteerd met hun nieuwe positie.
(en de oude bedankt voor een mooi afgelopen jaar met een gezellig lb)
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-10-2011 11:07
Bloodslayer

Inactief

Thx voor het stemmen allemaal, toch raar dat ik met mijn eerste verkiezingen al gelijk in het lb zit :$ Wordt een leuk jaar, hopelijk!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-10-2011 12:00
Dustyflame

Rune Member (6.9)

gefeliciteerd allemaal en veel succes!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
17-10-2011 14:12
Jeeweejong

Inactief

Gratz kevin, Iemand die het echt verdiendPlaatje.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
[IMG]http://img145.imageshack.us/img145/5541/magebank4.png[/IMG]
17-10-2011 16:08
Antwoord 1-13 van 13 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.