Zoek in het forum!
Ups
Dag lieve leden en ledinnen!

Het is weeral een hele tijd geleden, maar eindelijk is het in RSR nog eens tijd voor ups! En dan hebben we het niet over het vervolg op de Pixarfilm "Up", maar wel degelijk over promoties voor onze twee trouwe moderators, Elanthiel en Thojohn22, ons allemaal beter bekend als Martijn en Thomas.

Samen met het feit dat zowel Arnoud als ik minder actief zijn op RS(R) wegens veel IRL-verplichtingen et cetera, verdienen ze beiden natuurlijk deze up dubbel en dik. Ze hebben in de loop van de tijd bewezen dat ze ons vertrouwen als moderators van RSR meer dan waard zijn en dan mogen ze dat nu nog eens overdoen, maar dan als operators! Dus pas maar op trollen, flamers en ranters, want er is weer vers bloed dat met de pijnlijke banhamer kan slaan!

Vanuit het leaderteam wensen we ze allebij veel succes & plezier met hun nieuwe powers en geef ze gerust zelf ook een felicitatie als je ze op de chat of ingame tegenkomt! Maar vergeet niet;

"With great power comes great responsibility to abuse that power"

Names het leaderteam,
Stijn
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 31-8-2011 16:49
Antwoorden:
Sir Mvl

Inactief

Paulus55 schreef:
Sir Mvl, mijn held! U leeft!!!!! *buigt diep*

Ooh, Paula is ook nog altijd in leven! Plaatje

De doodsheid op het forum hier is daarentegen precies wel nog meer gestegen sinds de laatste keer dat ik hier was.. 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
2-9-2011 12:09
Dustyflame

Rune Member (6.9)

gefeliciteerd beiden!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
3-9-2011 08:24
Paulus55

Rune Member (6.9)

Sir Mvl schreef:
Paulus55 schreef:

De doodsheid op het forum hier is daarentegen precies wel nog meer gestegen sinds de laatste keer dat ik hier was.. 

Misschien kunt u als profeet er iets aan doen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-9-2011 23:02
Sir Mvl

Inactief

Paulus55 schreef:
Sir Mvl schreef:
Paulus55 schreef:

Tututu, profeten voorspellen enkel de toekomst, als boodschapper van God, profeten wijzigen die niet!  *nee-knikkende-smiley*

Maar euh, door nu te posten doe ik er eigenlijk wel iets aan, dus aha! Ik ben gewoon God, heilige Paulus, uw gebeden werden gehoord en ingewilligd! 

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-9-2011 20:02
Paulus55

Rune Member (6.9)

Sir Mvl schreef:
Paulus55 schreef:
Sir Mvl schreef:
Paulus55 schreef:

Tututu, profeten voorspellen enkel de toekomst, als boodschapper van God, profeten wijzigen die niet!  *nee-knikkende-smiley*

Maar euh, door nu te posten doe ik er eigenlijk wel iets aan, dus aha! Ik ben gewoon God, heilige Paulus, uw gebeden werden gehoord en ingewilligd! 

Halleluja!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
6-9-2011 20:33
Antwoord 16-20 van 20 totaal.
Vorige 15 <<

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.