Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het 43e Clanevent]
Het 43e Clanevent

Ja, het is weer zover, we zijn weer het 3e weekend van de maand en dat betekend natuurlijk een clanevent.

Dit keer gaan we gezellig skillen in onze eigenste clan citadel, die ondertussen in de opbouw is voor Tier 3. Als je wil dat we er geraken kun je dus maar best afkomen en misschien zelf dat awesome klein torentje dat een citadel-duimpje heet, bemachtigen.

We spreken vanavond af om 20u00 in de citadel bij de woodcutting skillplot in wereld 2__ (Ja, dat wordt maar bepaald als je erin gaat).

Dit clanevent is het eerste dat p2p is, dit is door een meerderheid in een stemming besloten.

~Thomas
namens het MOLB

Kaartje van de battlefield:
Plaatje

• Het is een capture the flag spel
  • Voordat je de battlefield ingaat kun je een cape pakken uit de krat. Deze laat tijdens het spel zien in welk team je zit - das handig, dus doe m aan.
  • Je krijgt punten door de vlag van de tegenstander, die in hun base spawnt, naar de goal in je eigen base te brengen
  • Het team dat als eerste 5 punten haalt, wint
  • Bij de base zijn healing potions
  • Met een vlag vast kan je niet rennen
  • Er zijn meerdere routes naar de enemy base, de een sneller dan de ander. Voor een snelle route betaal je wel een prijs.. spike traps blokkeren de doorgang!

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Thojohn22Inactief op 20-8-2011 16:26
Antwoorden:
Paulus55

Rune Member (6.9)

Ik zal er zijn, ondanks dat ik mijn torentje van deze week al heb!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-8-2011 18:24
Pttim

Moderator (7)

Ik kon er helaas niet bij zijn, dus dat torentje zal ik vandaag of morgen maar even binnenhalen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
21-8-2011 10:55
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.