Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [[Minitoernooi] Skilltoernooi juni!]
[Minitoernooi] Skilltoernooi juni!
Goeiedag allen!

Naast de vergadering van vanavond, hebben we vandaag nog een aankondiging te doen, met name het begin van een nieuw minitoernooi, dat zal plaatsvinden gedurende heel juni. Ditmaal zullen we een skilltoernooi hosten en je kan deelnemen met alle resource- en semi-resourceskills, met name Woodcutting, Fishing, Mining, Agility, Thieving, Runecrafting en Hunter.

Hoe gaat het nu concreet verlopen? Wel, deelnemen is zeer eenvoudig, want er is zelfs geen inschrijving voor nodig. Het enige wat je moet doen is op de IRC van RSR komen en daar een sessie starten, wat je doet met het commando !toernooi start <skill> [rsnaam], waardoor een een sessie in de skill die je hebt opgegeven zal starten. Een sessie duurt twee dagen en elk uur worden de tussenstanden opgehaald, maar niets houdt je tegen om meerdere sessies van dezelde skill of verschillende skills tegelijk te laten lopen.

Andere commando's die tot jullie beschikking staan zijn, voornamelijk om jullie vooruitgang bij de houden, zijn:
!toernooi check <skill> [sessienummer] [runescapenaam] Hiermee check je de sessies (of één bepaalde sessie) van jezelf, waarbij je ook automatisch de bot laat updaten, of van iemand anders
!toernooi list <skill> Laat een lijst zien van alle sessies van iedereen van een bepaalde skill
!toernooi list [rs naam] Laat een lijst zien van alle sessies van een bepaald persoon

Verder is er natuurlijk ook nog het onderdeel "wie is de winnaar?". Daarvoor gebruiken we het volgende systeem:
  • Van elke skill wordt een rangschikking gemaakt, waarbij telkens de hoogste score telt
  • De eerste krijgt 5 punten, de tweede 4, de derde 3, de vierde 2 en al de rest 1 punt, mits ze meer dan 50k XP hebben gehaald
  • Diegenen met het meeste punten in totaal wint het toernooi, bij gelijke stand telt het meeste gehaalde XP als de beste sessies van elke skill samengeteld worden
  • De winnaar krijgt 500k en de minitoernooi-wisselribbon, de tweede 300k en de derde 100k, wat betaald zal worden uit de clanbank
Tenslotte nog enkele aandachtspunten:
  • Het toernooi start na de vergadering van vanavond 5 juni en eindigt op zondag 3 juli om 20:00h
  • Je mag met verschillende Runescape-accounts deelnemen, maar voor de scores tellen we per RSR-account, dus als je met twee verschillende accounts de beste en op-één-na-beste sessie hebt gehaald in een skill, telt alleen de beste sessie
  • Namechanges worden niet bijgehouden en zijn dus eigen schuld, dikke bult
Zo, dat was het van onze kant. Mochten er nog vragen zijn mag je ze gerust stellen en dan rest er mij nog om jullie veel succes en vooral veel plezier te wensen!

Stijn,
namens het MOLB
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 5-6-2011 15:45
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Een mooie aanleiding om mijn eindelijk eens runecrafting 80 en hunting 83 te halen!!
Ik heb het behoorlijk druk, maar misschien kan ik met een paar goede sessies toch hoog eindigen. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-6-2011 16:10
Rattenhoofd

Rune Member (6.0)

Jammer dat ik niet meer speel, skilltoernooien waren altijd nice. Succes voor degenen die meedoen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
6-6-2011 14:51
Pttim

Moderator (7)

Rattenhoofd schreef:
Jammer dat ik niet meer speel, skilltoernooien waren altijd nice. Succes voor degenen die meedoen Plaatje

Niemand houdt je tegen om weer RS te gaan spelen hoor! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
6-6-2011 18:15
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Succes aan de deelnemers!

Gepost via iPad2
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2011 14:35
Dutchgirl_69

Inactief

Ja ik ga eens terug beginnen woodcutten denk ik Plaatje
Waar blijven die skillers? Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-6-2011 17:17
Antwoord 1-5 van 5 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.