Goedenavond RSR,
Zoals jullie vast al wel hadden gemerkt, ben ik de laatste 1,5 week achter de schermen met een enorme Treasure Trails update bezig geweest. Dit bestond voornamelijk uit het hernieuwen van plaatjes en het consistent maken van de terminologie en spelling, maar dit betekent ook dat er een lading van 100+
Nieuwe Clues op RSR is gekomen.
Dit zijn voornamelijk nieuwe Elite Clues. Dit betekent dat de Elite Clues nu een stuk completer zouden moeten zijn, en de kans dat jouw locatie al op RSR te vinden dus ook significant groter is geworden. De overige updates bestaan vooral uit de toevoeging van nieuwe level 2 clues, en een paar aanpassingen aan level 1 clues die door Jagex zijn toegevoegd/veranderd.
Dit betekent wederom niet dat ik nu geen updates meer hoef voor de Elite Treasure Trails: Deze zijn nog steeds meer dan gewenst. Als je ook nog de coördinaten en een kaartje wat voldoet aan de beschrijving in het topic zou kunnen leveren
met een fixed screen(Dus niet resizable/full screen) zou dat geweldig zijn, maar ik wil je tot niks verplichten.
Omdat de veranderingen zijn aangebracht binnen het nieuwe guides systeem van RSR, betekent dit dat er ook meer plaats was voor nieuwe toffe functies. Zo zullen jullie op de Elite Treasure Trails pagina bij de Compass Clues nu een interactieve kaart aantreffen waar je door op een regio te klikken de Compass Clues binnen deze regio kunt selecteren(mede mogelijk gemaakt door Thulinma en Ilovearagorn). In de toekomst zullen jullie misschien dankzij het nieuwe guides systeem wat in de nabije toekomst officieel uitkomt misschien nog wel meer van dit soort leuke features vinden, maar dit zal natuurlijk alleen strict uit noodzakelijkheid gedaan worden.
Bedankt voor jullie aandacht, en succes met jullie clues!
~ Arnoud
491 posts
Praatgemiddelde: (<200) Maybe too long...