Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Survival Toernooi #3: World Tour]
Survival Toernooi #3: World Tour

Hey RSR,

Plaatje

Zoals de meeste van jullie waarschijnlijk al weten, is het binnenkort alweer tijd voor het derde survivaltoernooi! Het survivaltoernooi zou echter niet het survivaltoernooi zijn zonder dat daar een verhaaltje aan te pas komt. We willen natuurlijk allemaal weten waarom dit toernooi verschilt van de voorgaande toernooien...

Plaatje

Het begon allemaal een paar weken geleden. Ik was me aan het voorbereiden op een nieuwe epische uitvoering van het survivaltoernooi, maar kon maar geen geschikt idee bedenken. Ik besloot daarom dat het tijd was om voor de derde keer in dit uur naar de lang niet luxe genoeg zijnde buffethal te gaan. Toen hoorde ik een explosie. Blijkbaar was de waterkoker ontploft. Binnen enkele minuten zag ik het prachtige survivalhoofdkwartier afbranden tot een hoopje as! MIJN PRACHTIGE HOOFDKWARTIER!

Plaatje

Het was met deze reden dat ik Cat op pad stuurde om een nieuw hoofdkwartier te vinden. Dit duurde echter alweer twee weken en ik hoorde dat ze nog niet terug was gekeerd. Daarom ben ik zelf maar op zoek gegaan naar een geschikte plaats om het survivaltoernooi vanuit te organiseren. Ik reisde over heel Gielinor, bezocht de meest exotische plekken, maar vond nog steeds geen geschikte plek die kon dienen als hoofdkwartier. Daarom keerde ik terug naar Draynor Village om de mensen in de varkensstallen uit te lachen.

Plaatje

Dit ging helaas van kwaad tot erger. Het bleek dat de varkensstallen nu gebruikt werden om varkens te herbergen! Gewoonlijk zou ik hier natuurlijk een groot voorstander van zijn, want er is niks leukers dan een stel deelnemers opbergen met een stel varkens, maar de dierenbescherming dreigde met een aanklacht als ik de varkens zou blootstellen aan de deelnemers. Nadat ik de dierenbescherming had verteld dat het toch echt MIJN hok was, en dat ik daarom mocht doen met het hok wat ik wilde, bleek de volgende dag dat er een bende kwaadaardige termieten langs was geweest. Ik denk nog steeds dat de dierenbescherming verantwoordelijk is, maar ik kan natuurlijk niemand beschuldigen zonder bewijs.

Plaatje

Om genoeg geld te krijgen voor de rechtszaak tegen de dierenbescherming, moest ik helaas de kelder des doems verkopen. Dit was een groot verlies, maar gelukkig mocht ik de trap der schaamte behouden. Toen ik de rechtszaak leek te winnen, omdat de Seers Village Courthouse om één of andere reden altijd naar mijn argumenten luistert, kwam Cat binnenstormen! Ze had een geschikte locatie gevonden voor het survivaltoernooi. De rechter was echter een beetje boos omdat hij midden in zijn zaak gestoord werd, en de dierenbescherming kreeg het varkenshok toegewezen. 

Plaatje

Gelukkig had Cat wel een nieuw hoofdkwartier gevonden: een onbetaalbaar kasteel ergens in Falador. We moesten wel eerst de White Knights wegjagen, maar dit was waarschijnlijk de moeite waard. Helaas had ik door de rechtszaak geen geld meer over voor zo'n enorm kasteel, dus moest ik het doen met iets goedkopers. Ik ging weer op zoek en vond uiteindelijk in Al Kharid een prototype voor mijn nieuwste uitvinding:

Plaatje

Nu ik een operatiebasis had, een gnome glider ter grootte van Lumbridge Castle, met luxe vertrekken, een paar hokken voor de deelnemers, en kabouterslaven om het ding te besturen, was het tijd om met een nieuw toernooiconcept op de proppen te komen. Nadat ik het MOLB-team van RSR had ingehuurd (helaas had Thojohn22 geen zin, hij zat liever in het deelnemershok), liet ik ze op zoek gaan naar een goede plek om uitdagingen uit te voeren. Terwijl iedereen op zoek was, kreeg ik plotseling een geniaal idee.

Plaatje

In alle reizen die ik door Gielinor had gemaakt toen ik op zoek was naar een nieuw hoofdkwartier, had ik veel ideeën opgedaan voor uitdagingen die de deelnemers konden ondergaan. Deze uitdagingen zouden iedere keer weer ergens anders plaatsvinden, en een thema wat bij die uitdagingen hoorde zou natuurlijk briljant zijn! Toen was het plotseling allemaal duidelijk: het survivaltoernooi gaat op wereldtournee!

Plaatje

Doe daarom nu mee het survivaltoernooi, en trotseer de hitte van Al Kharid, de kilte van de Ice Mountain en de uitgestrekte vlakte die zich in het noorden bevindt. De teams zullen iedere week een apart thema trotseren op de meest unieke plaatsen, en zullen door middel van het elimineren van hun eigen teamgenoten de top moeten bereiken. Er kan er natuurlijk maar één winnen. Word jij de winnaar van het RSR Survival Toernooi 2011?

Schrijf je snel in op het Survival Toernooi forum!

Plaatje

Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 9-4-2011 23:03
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Klinkt spannend!
Ik ben benieuwd wat voor epic challenges er nu weer zullen komen!
Herstel... JULLIE zijn vast benieuwd, ik weet dat natuurlijk al! PlaatjePlaatje

Ik zal vast een tipje van de sluier oplichten:
1. Het toernooi zal meer RS-based zijn dan voorgaande edities.
2. We zullen ons uiterste best doen het toernooi in juni te laten eindigen.

Schrijf je allemaal hier in!!
Gaat het jullie lukken om te voorkomen dat Thomas voor de 3e keer aan de haal gaat met de titel?
Zet hem op!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
9-4-2011 23:17
Dark Dart2

Inactief

Nice pics/verhaaltje Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
lol
11-4-2011 10:00
Antwoord 1-2 van 2 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.