Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [A Clockwork Syringe]
A Clockwork Syringe
Goedenavond RSR,

Vanaf heden staat de A Clockwork Syringe questguide online! Deze guide is geschreven door Thojohn22. We willen jullie veel plezier wensen met deze nieuwe aanvulling aan de piraten questserie.

Plaatje
Een pakje? Voor mij?

In ander, gerelateerd nieuws:

- Er zijn de afgelopen tijd enkele questguides online gekomen, waaronder Lost City door Thojohn22. Verwacht binnenkort een overzicht van de recentelijk geüploade questguides!
- Er bleek een foutje te zitten in de King of the Dwarves questguide door Arnoud X122, waardoor de pagina waar de guide op stond kapot was. Dit is gerectificeerd. Onze excuses voor het ongemak.
- Er zat een foutje in de questpoint counter bovenaan de questpage. Dit had te maken met een foutje bij het questpoint aantal voor de Elemental Workshop IV questguide door Ilovearagorn. Het questpoint aantal van 316 zou nu weer moeten kloppen.
- Binnenkort gaat er intern waarschijnlijk weer het één en ander veranderen aan de questpages. Hier zullen jullie niks van merken, en de downtime voor de questpages zou als het goed is 0 minuten moeten bedragen.

Veel questplezier!

~ Arnoud
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door Arnoud X122Retired Sub-Leader (R) op 28-3-2011 23:44
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Goed bezig dame en heren!!
Mod Max zal trots op jullie zijn!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
29-3-2011 09:33
Ilovearagorn

Leader (9)

Goed werk heren!Plaatje ......Maar ik wil Underground Pass @@@@ Plaatje

Mijn mooie kaartjes moeten een beschrijving enzoPlaatje

Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2011 09:38
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed werk aan iedereen die er aan meegewerkt heeft!

Gepost via iPad2
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
29-3-2011 11:38
Antwoord 1-3 van 3 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.