Eén goedenavond, welgeëerd publiek.
Het is vandaag nieuwtjesdag schijnt het, want ik heb 3 mededelingen voor jullie.
Allereerst kan ik jullie naar alweer de 40e Newsflash wijzen, met de laatste uitspraken, nieuwtjes, een nieuw interview en natuurlijk de picpost en prijsvraag.
De prijsvraag- en picpost ribbon van NF39 zijn gewonnen door respectievelijk Glowball02 en Ilovearagorn. Gefeliciteerd!
Dan is het vrijdag alweer tijd voor het 38e clanevent, waarvoor het nuttig was om dit keer vooraf al even de regels te specificeren.
Regels voor Clanevent #38:
Verzamelen:
Varrock courtyard, world 167
Locatie event:
Binnen de muren van Varrock en GE
Opzet:
- Iedereen krijgt 3 minuten de tijd om zich te verspreiden en te verstoppen in Varrock. In die tijd bepaalt het MOLB voor elke deelnemer wie er gezocht moet worden.
- Daarna krijgt iedere deelnemer per PM de naam van de andere deelnemer, die gezocht moet worden.
- Degene die jij moet zoeken, is niet degene die naar jou op zoek is.
Niet: Piet zoekt Henk, Henk zoekt Piet, Jan zoekt Truus en Truus zoekt Jan
Wel: Piet zoekt Henk, Henk zoekt Jan, Jan zoekt Truus en Truus zoekt Piet- Wanneer je je doelwit hebt gevonden, meld je dit in de cc aan het MOLB. Jouw doelwit is dan 'af'.
- Deelnemers die af zijn, helpen degene die hen heeft gevonden. Het nieuwe (gezamenlijke) doelwit wordt dan het doelwit van degene die net is gevonden.
BV: Piet vindt Henk, dan wordt Henk helper van Piet. Het nieuwe doelwit van Piet (+helper Henk) wordt dan Jan.- Wanneer iemand die helpers heeft, wordt gevonden, gaan ook de helpers over naar de vinder. Het vinden van een helper van iemand telt niet.
BV: Truus vindt haar doelwit Piet. Zowel Piet als Henk worden dan helpers van Truus. Het nieuwe doelwit van Truus (en haar helpers Piet en Henk) wordt dan Jan.- Het CE is afgelopen wanneer er nog maar 1 persoon is, die niet gevonden is. Hij/zij is de winnaar van het CE.
En dan zijn er ook nog de al op de vergadering aangekondigde vaanveranderingen, die nu definitief zijn.
Vaanveranderingen:
Bounty Hunter Vaan
Is door de herinvoering van de wildernis (en dus de afschaffing van Bounty Hunter) 'rare' geworden. Deze blijft dit tot het MOLB een geschikte vervangende req verzint.Champion`s Challenge Vaan
Neem een screen van de muur met daarop ten minste 5 banners.Games Room Vaan
Verkrijg een rating van 1250 of hoger in RuneVersi, RuneLink, Draughts en RuneSquares.The Great Orb Project Vaan
Draag een volle set Runecrafting Robes, terwijl je een Talisman Staff in je hand en 10 000 Runecrafting Tokens (of het equivalent in items) in je inventory hebt.Pest Control Vaan
Draag een volledige Void set en void mace, terwijl je aantoont dat je alle 3 de helmen en 250 Pest Points (of het equivalent in items) hebt.Treasure Trails Vaan
Verzamel 100 Biscuits en maak hier een screenshot van.
Dat allemaal gelezen? Oké! Dan ben je er doorheen, tenzij je nog niet wist van het Duo DM Toernooi en het uitzetten van het wissysteem, dan moet je nog even door. Succes!
Edit: Nee!!!! Nog meer nieuws!
Voor de aapjes die de nieuwste Internet Explorer geïnstalleerd hebben: duw even op control+f5 zodat de scripts worden herladen. Dan zouden alle IE9-bugs fixed moeten zijn.
Thojohn22 Inactief | LEEEEESVOER, en hopelijk halen er nu wat meer mensen die vaandels. 15-3-2011 21:05 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Jippie, een ribbon! Ik weet niet eens meer wat de prijsvraag was waarmee ik 'm verdiend heb, maar ach Mijn allereerste NF-prijs ooit! I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 16-3-2011 13:00 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Glowball02 schreef:Gratz Mooi werk iedereen! 16-3-2011 19:34 | ||
Pttim Moderator (7) | Glowball02 schreef:Heej!! Dat was mijn ribbon ja!! 16-3-2011 20:02 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Dan had je beter je best moeten doen! 16-3-2011 23:03 | ||
Just Ne Pker Leader (9) | Mooi mooi allemaal, uitspraken blijft toch mn favoriete stukje ^_^ Ingame aanspreekbaar als Findolfin Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down. - Gary Raser 21-3-2011 16:02 |