Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het wissysteem gewist]
Het wissysteem gewist

Hallo lieve RSR lidgevalletjes en ander gespuis,

Tot mijn groot genoegen mag ik jullie mededelen dat één van de grootste ergernissen van menig (ex-)lid vanaf nu verleden tijd zal zijn. Want, met directe ingang, zullen jullie met een gerust hart op vakantie kunnen, je op de examens kunnen storten, een internet verbod krijgen, je muisarm breken, gewoonweg niet meer komen opdagen, of zelfs, hoe gruwelijk het ook klinkt, besluiten een leven te krijgen.
Je RSR account zal niet gewist worden.
Het zal altijd blijven bestaan.
Tot in de eeuwen der eeuwigheid.
Amen.
(Met koekjes.)

Plaatje They always come back! Plaatje
En dit keer hoeven They niet vanaf CL2 de zo gewenste CL6.9 weer te verdienen, hun instellingen *alweer* goed te zetten, en nogmaals die avatar opgraven.

So how's this gonna work?

• Ons favoriete koekjesmonster en sysadmin Thulinma heeft ons verzekerd dat de site niet gaat breken van een ellenlange ledentabel.
  • Het actiefheidssysteem blijft gebruikt worden om inactiefjes te ontdekken. Maar, in plaats van na 12 dagen 0,0% act (en dus 42 dagen niets uitgevoerd) het account te wissen, wordt het simpelweg op inactief gezet.
  • Inactieve leden worden direct op actief gezet zodra ze inloggen.
  • Accounts van persoontjes die zich aangemeld hebben, maar zich niet activeren met de gemailde link worden na 12 dagen gewoon gewist, net als vroegah.
  • De ledenlijst zal overzichtelijk blijven, omdat we persoontjes die inactief staan verbergen.
  • Ook al staat iemand op inactief, hij kan event duimpjes, vergaderduimpjes, etc behalen. Hij of zij blijft wel inactief staan tot ie besluit op de site in te loggen.

Zo. Veel plezier ermee, zou ik zeggen. Maar toch wel even het vriendelijke verzoek om dit systeem nu niet massaal te gaan testen, want we zien jullie toch liever gewoon actief. Plaatje

~ Cat,
namens de Leaders

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 14-3-2011 22:14
Antwoorden:
Pttim

Moderator (7)

Jeej! Nu hoef ik niet meer actief te zijn!! Plaatje
Sh*t, met die donateursribbon werd ik toch al niet gewist...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
14-3-2011 22:19
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Goed idee!

Goed werk molb's & CoPlaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-3-2011 09:56
Sir Mvl

Inactief

Jeeuj, nu moet ik geen pm's meer sturen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-3-2011 13:13
Gusti75

Inactief

yeuy Plaatje, ookal was ik niet van plan om inactief te zijn.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Photobucket
16-3-2011 16:09
Bv202

Inactief

Pfff, nu heb ik voor niets een paar dagen geleden een post gemaakt om niet gewist te worden Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
17-3-2011 00:01
Bobsel

Rune Member (6.9)

Dit verandert niks voor donateurs hopelijk.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2011 11:13
Ilovearagorn

Leader (9)

De donateurs zijn inderdaad een voordeeltje kwijt.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-3-2011 16:21
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Maar we kunnen vast wel een nieuw voordeeltje bedenken voor de donateurs, denk ik zo... Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
21-3-2011 12:21
Just Ne Pker

Leader (9)

Gratis koekjes en cola op RL-meets klinkt wel goed, maar dat zou dan betaalt worden met geld van, jawel, donateurs Plaatje Daar moeten we nog wat op vinden dus...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
21-3-2011 16:01
Antwoord 1-9 van 9 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.