Ed Feen Inactief | Leuk idee. Count me in !! 20-2-2011 12:27 | ||
Kiliandj Inactief | ik zal zien of ik tijd heb. 20-2-2011 16:32 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Normaal zal ik niet aanwezig zijn aangezien mijn RS kennis 0,0% meer voorstelt Gepost via iPhone 20-2-2011 16:44 | ||
Pttim Moderator (7) | De helft van de vragen gaat over RS, de andere helft over RSR. Dus je kan best meedoen Greg. [edit] Het was een leuk Clanevent. Iedereen dank voor de grote opkomst!! Als je de vragen nog eens na wilt lezen, hieronder staan ze!! 1. Deze week hebben we 2 nieuwe LB-ers mogen verwelkomen: Celine en Gwalchmai X. Welk van deze 2 leden zit het langst in RSR? 2. Welke armour heb je nodig om het Black Knights’ Fortress binnen te komen? 3. Arnoud is al sinds mensenheugenis leader in RSR. Maar wanneer kreeg hij zijn promotie naar 9? 4. Hoeveel altaars zijn er in Varrock? 5. Hoeveel phats heeft Thulinma? 6. Roddeck is een inwoner van? 7. Hoeveel sharks heeft Arnoud moeten vangen, voor hij eindelijk zijn eerste big shark kreeg? 8. Tegenwoordig kan je gratis naar de kapper in Falador. Hoeveel kostte een knipbeurt vroeger? 9. In welke stad is de laatste officiële RSR-meet gehouden? 10. Sinds vorige maand kan je weer zonder limiet geld en spullen doneren aan elkaar. Wanneer werd dit eigenlijk afgeschaft? 20-2-2011 17:36 | ||
Kiliandj Inactief | had te veel huiswerk sorry. men eerste event bijwoning zal op een andere keer moeten zijn. 22-2-2011 19:37 | ||
Pttim Moderator (7) | Er is de komende tijd elke avond een event. Dus kans genoeg voor je eerste keer!! 22-2-2011 22:11 | ||
Willowsabre Inactief | ik vond het een goede event, ik zal zeker nog komen! If practise makes perfect, and nobody's perfect, why practice? (deze uitspraak niet op RS toepassen a.u.b.) 23-2-2011 16:25 |