Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RSR dropchallenge #2]
RSR dropchallenge #2
Hey RSR-luitjes!

Na het succes van de eerste dropchallenge, vonden we het eens tijd worden om een versie #2 van dit minitoernooi te organiseren! Wederom is het de bedoeling om zo veel mogelijk drops te bemachtigen tijdens het toernooi, maar dit keer zal de hoogste waarde je (mogelijk) niet de overwinning garanderen!
Om er wat meer spanning in te brengen hebben we namelijk besloten om te werken met twee ranglijsten: eentje voor de waarde en eentje voor het aantal drops. Maar hoe gaat dit nu in zijn werk?

De drops
  • Alle drops waarvan één item een GE advice price van +500k heeft tellen mee.
  • Drops mogen overal verzameld worden, dus GWD, Corp, Slayer, Treasure Trails,...
  • Alleen jouw aandeel telt mee. Dus LS-drops die iemand anders kreeg of een FFA drop voor iemand anders waar jij een share van krijgt kan je niet claimen en bij CoinShare telt ook alleen jouw share mee.
  • Wanneer het niet duidelijk is dat jíj de drop kreeg (dus vb. bij solo, FFA en slayer) is een ALOG-screen ook vereist. Zie dus ook dat er geen twijfel kan ontstaan: screen bij voorkeur drops terwijl ze nog op de grond liggen en Treasure Trails sowieso met de rewardscroll nog open.
  • Voeg altijd een screenshot bij van de GE advice price van het item als dit niet af te leiden is uit de screen zelf. 
  • Drops moeten gepost worden op het daarvoor bestemde topic op Evenementen.
De ranking
  • Er zijn dus twee rankings: waarde en aantal. Op het einde is de winnaar die gemiddeld gezien het hoogste staat.
  • De rankings spreken voor zich: bij de waarde-ranking wordt de volgende bepaalt door de totale waarde van drops dat je gekregen hebt en bij de aantal-ranking staat diegenen met het meeste aantal drops bovenaan. Op het einde van het toernooi wordt gewoon het gemiddelde van de twee rankings genomen.
  • Waneer twee personen hetzelfde aantal drops hebben of dezelfde gemiddelde ranking, wint diegene met het de meeste waarde.
Verdere regels
  • Cheaten staat gelijk met disqualificatie en een ban van RSR
  • Bij discussie heeft de jury (MOLPlaatje het laatste woord
  • Elke screenshot moet geldig gemaakt worden door een speciaal codewoord te zeggen als je de drop screened
De dropchallenge start op 20 februari om 21:00h (zondagavond dus).  Het codewoord zal dan gepost worden. Het toernooi eindigt een week later, op 27 februari om 21:00h. Dus verzamel je armour, slijp de wapens en leg nog een laatste hand aan je potions, want het is tijd om bloed te vergieten!

Codewoord: I wub pixels

Edit: toernooitijden zijn een uurtje verlaat wegens het ClanEvent deze zondag

Edit2: omdat er blijkbaar verwarring heerst over welke drops meetellen: je moet gewoon een drop krijgen (share of heel item, maakt niet uit) van meer dan 500k en die 500k moet afkomstig zijn van één item

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
Gepost door Just Ne PkerLeader (9) op 18-2-2011 16:54
Antwoorden:
Owniemage

Inactief

I'm in, alhoewel ik waarschijnlijk verslagen ga worden Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-2-2011 17:07
Pttim

Moderator (7)

Ik heb er zin!
Leuk dat nu niet alleen de waarde van de drops bepalend is. Nu maken spelers met een lager combat meer kans om hoog te eindigen!! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
18-2-2011 18:43
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Succes aan de deelnemers!

Gepost via iPhone
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2011 12:32
Petah112

Inactief

Mag ik aan een clue scroll beginnen, en die dan die avond afmaken? Of moet ik de clue scroll die avond gaan zoeken?
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
19-2-2011 15:43
Pttim

Moderator (7)

@ Petah112
Dat mag ja. Wel jammer dat je mijn meesterplan nu openbaar maakt! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
19-2-2011 15:51
Petah112

Inactief

Ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Totale waarde van 30K :'( en ik moest er 4 Quests voor doen O_o
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Weer terug van weggeweest.
19-2-2011 23:19
Pttim

Moderator (7)

Lol...
Nahja zie maar zo: heb je die quests ook maar gedaan. Je kunt nu op meer plaatsen en Runescape komen!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-2-2011 09:20
Ilovearagorn

Leader (9)

En als je dan n clue krijgt tijdens de challenge, heb je die quests al gedaan, en maak je dus meer kans op 3rd age Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
20-2-2011 11:14
Antwoord 1-8 van 8 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.