Hallo lieve leden,
Een scammer mailde:
Dear RuneScape player,This is an automated email from Jagex Ltd., makers of RuneScape and FunOrb, sent because we suspect your account of real world item trading.
To verify your account, please click on this URL:[*snip*]
Alternatively, copy this security code into your Account Recovery form: AAAAAAAIKwwK78s65uKa*Q
Your security code will expire at 23-feb-2011 23:02 (official forum time).Kind regards,
Mod Langers
Jagex Billing Support
Enkele uren geleden is er een scam mail verzonden naar een lading (msn) mail adressen van RSR accounts, die door een gast account van het profiel zijn gehaald. Het profiel zit inmiddels dicht voor gasten - maar de mails zijn inmiddels al verzonden ofc.
Dus, heb je deze mail ontvangen? Geen zorgen, hij komt niet van Jagex.
Nog een fijne avond verder,
Cat,
namens de Leaders.
Twan Rune Member (6.9) | NOES ik ben gehackt! Krijg ik nu een vergoeding van RSR? 14-2-2011 21:07 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Ben je niet Twan 14-2-2011 21:11 | ||
Pttim Moderator (7) | Lol 14-2-2011 21:32 | ||
Elanthiel Leader (9) | Helaas zijn er mensen die nog niet gewend zijn aan dit soort scams. 14-2-2011 22:25 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | En helaas stuurt Jagex tegenwoordig wel degelijk emails.. >_> 14-2-2011 23:44 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Negeren dus (20 teken-regel) 15-2-2011 18:42 | ||
Gr333nie Inactief | lol , *impressed by the scammer* goeie scammer zeg. Ik had zekf geen enkel idee . 16-2-2011 14:05 | ||
H0tmarijke Adam Member (5.8) | Waarom kreeg ik geen e-mailtje? 16-2-2011 20:09 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | Gr333nie schreef:
Bovendien heeft Billing Support weinig met RWT te maken.. 17-2-2011 15:45 |