Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Mobiele client voor RSR]
Mobiele client voor RSR
Wait - what? Mobiele client? Jawel!
Vrijwel iedereen met een beetje moderne smartphone kan nu met een mobiele client het RSR forum bekijken. Dat ziet er dan ongeveer zo uit:

Plaatje

Je kan alle forum topics en hun replies bekijken, zien welke posts ongelezen zijn (en op je mobiel lezen update natuurlijk ook de ongelezen posts op de echte website), direct reageren en zelfs nieuwe topics aanmaken.

Dit alles is mogelijk gemaakt door het backend systeem wat we een tijd geleden hebben ingevoerd, waarmee het forum losgekoppeld werd van de weergave van het forum. Een scriptje van 12kb groot doet de rest.

Let wel: wat is gemaakt is niet een normale mobiele website, je hebt een forum client nodig. Om precies te zijn, een forum client compatible met tapatalk.
Tapatalk is beschikbaar voor Android telefoons (zoek naar tapatalk in de market), iPhones (ditto, maar dan de app store), Windows phones (google is your friend) en zelfs de nieuwere nokia's (again, google is your friend).
Ik weet dat deze applicaties geld kosten - maar hoewel ik dit natuurlijk niet mag zeggen, zijn er ook andere "creatievere" manieren om de volledige versie op je telefoon te krijgen (Android gebruikers die niet weten hoe, kunnen me even aanspreken)...
Eenmaal in de tapatalk (of compatible) applicatie, gebruik je de zoekfunctie en zoek je naar "rsr", en ons forum is de bovenste in de lijst. Enjoy.

Een echte mobiele website, voor de mensen met minder coole telefoons en andere apparaten die de standaard skin niet aankunnen (zoals handheld gaming apparatuur en zo) is nog in ontwikkeling, maar nu deze client-versie beschikbaar is heeft de echte mobiele website natuurlijk geen hoge prioriteit. We hebben nog andere dingen te doen en zo Plaatje

Verder nog een disclaimertje:
De tapatalk versie van de website is nog niet helemaal af. Je kan bijvoorbeeld nog niet bij je private messages, profielen en de RS Guides. Dit komt omdat deze delen nog niet in het backend systeem zijn ge-integreerd, maar hier werken we wel aan. Zodra dit klaar is zullen ze ook in de mobiele client gaan verschijnen. Plaatje

Vragen, klachten (lof mag ook, ofc), ideeën? Laat je horen!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 4-2-2011 02:14
Antwoorden:
Isengard1992

Inactief

F de smartphone Plaatje Maar toch wel nice (:
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 09:52
Em0 666

Inactief

Goed gedaan! En werkt ook nice Plaatje

Sent from my x10
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 10:31
Owniemage

Inactief

Kost dan wel 2.40 dollar maar eens zien of het een uitkomst is op de iPhone.

EDIT: It appears the server has some issue with Tapatalk or your session is expired. 
Ik zal nog even proberen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 11:29
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Owniemage schreef:
Kost dan wel 1.75€ (2.40 dollar) maar eens zien of het een uitkomst is op de iPhone.

EDIT: It appears the server has some issue with Tapatalk or your session is expired. 
Ik zal nog even proberen.

Hij zou het "gewoon" moeten doen, stuur me even een PM als je nog tegen problemen aanloopt, zodat ik ze kan oplossen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 16:55
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Hoera!! Eindelijk mobiel RSR bezoeken Plaatje

Taptalk op mijn Iphone had ik al, zometeen eens testen.

Edit: de afbeeldingen in levels board werkt niet. Ik gebruik Tapatalk Pro op IPhone 3GS.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 19:39
Juwara

Inactief

Tapatalk is geweldig inderdaad, gebruik ik ook voor m'n community.
De app kost (zonder jailbreaks) geld ja. De gratis versie is read-only.
However, de app is het geld zeker waard als je het mij vraagt.
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
4-2-2011 20:52
Owniemage

Inactief

Nu werkt hij inderdaad wel.
Vreemd hoor!

Goed werk!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2011 00:53
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Gregoryw schreef:
Hoera!! Eindelijk mobiel RSR bezoeken Plaatje

Taptalk op mijn Iphone had ik al, zometeen eens testen.

Edit: de afbeeldingen in levels board werkt niet. Ik gebruik Tapatalk Pro op IPhone 3GS.
Afbeeldingen overal werken niet. Dat komt omdat tapatalk die in een ongewoon format verwacht, en ik nog geen converter heb gecode. Komt nog wel, maar voor nu is het dus nog even text-only.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
5-2-2011 03:55
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Nog even wat opmerkingen/problemen die ik ondervind via Tapatalk (iPhone):
- quotes in reply's zijn niet duidelijk
- afbeeldingen laden niet (al gezien)

Ik edit deze post wel, indien ik nog zaken heb..

Gepost via iPhone
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
7-2-2011 16:31
Pttim

Moderator (7)

Nice Jaron!
Misschien binnenkort maa eens Taptalk downloaden!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
7-2-2011 20:55
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Gregoryw schreef:
Nog even wat opmerkingen/problemen die ik ondervind via Tapatalk (iPhone):
- quotes in reply's zijn niet duidelijk
- afbeeldingen laden niet (al gezien)

Ik edit deze post wel, indien ik nog zaken heb..

Gepost via iPhone
Mooi dat je nog nare dingen zoekt in de mobiele client, ik heb er zelf geen tijd voor en zo Plaatje
Alle HTML wordt gefilterd, dus dat quotes onduidelijk zijn lijkt me logisch. Ik weet niet hoe ze dat normaal oplossen in tapatalk forums? Enig idee? Zover ik weet is alle HTML verboden in de tapatalk client... Een paar BBC tags mogen wel ([url] en [img]), maar wij slaan alles op als HTML, dus het zal wat werk zijn om alles netjes om te zetten...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
10-2-2011 12:38
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.