Isengard1992 Inactief | F de smartphone Maar toch wel nice (: 4-2-2011 09:52 | ||
Em0 666 Inactief | Goed gedaan! En werkt ook nice Sent from my x10 4-2-2011 10:31 | ||
Owniemage Inactief | Kost dan wel 2.40 dollar maar eens zien of het een uitkomst is op de iPhone.
EDIT: It appears the server has some issue with Tapatalk or your session is expired.
Ik zal nog even proberen.
4-2-2011 11:29 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Owniemage schreef:Hij zou het "gewoon" moeten doen, stuur me even een PM als je nog tegen problemen aanloopt, zodat ik ze kan oplossen. 4-2-2011 16:55 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Hoera!! Eindelijk mobiel RSR bezoeken Taptalk op mijn Iphone had ik al, zometeen eens testen. Edit: de afbeeldingen in levels board werkt niet. Ik gebruik Tapatalk Pro op IPhone 3GS. 4-2-2011 19:39 | ||
Juwara Inactief | Tapatalk is geweldig inderdaad, gebruik ik ook voor m'n community.
De app kost (zonder jailbreaks) geld ja. De gratis versie is read-only.
However, de app is het geld zeker waard als je het mij vraagt.
4-2-2011 20:52 | ||
Owniemage Inactief | Nu werkt hij inderdaad wel. Vreemd hoor! Goed werk! 5-2-2011 00:53 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Gregoryw schreef:Afbeeldingen overal werken niet. Dat komt omdat tapatalk die in een ongewoon format verwacht, en ik nog geen converter heb gecode. Komt nog wel, maar voor nu is het dus nog even text-only. 5-2-2011 03:55 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Nog even wat opmerkingen/problemen die ik ondervind via Tapatalk (iPhone): - quotes in reply's zijn niet duidelijk - afbeeldingen laden niet (al gezien) Ik edit deze post wel, indien ik nog zaken heb.. Gepost via iPhone 7-2-2011 16:31 | ||
Pttim Moderator (7) | Nice Jaron! Misschien binnenkort maa eens Taptalk downloaden!! 7-2-2011 20:55 | ||
Thulinma Retired Sub-Leader (R) | Gregoryw schreef:Mooi dat je nog nare dingen zoekt in de mobiele client, ik heb er zelf geen tijd voor en zo Alle HTML wordt gefilterd, dus dat quotes onduidelijk zijn lijkt me logisch. Ik weet niet hoe ze dat normaal oplossen in tapatalk forums? Enig idee? Zover ik weet is alle HTML verboden in de tapatalk client... Een paar BBC tags mogen wel ([url] en [img]), maar wij slaan alles op als HTML, dus het zal wat werk zijn om alles netjes om te zetten...
10-2-2011 12:38 |