Goedemiddag allemaal!
De nieuwe ontwerpen voor de Herblore Habitat en Conquest vanen zijn inmiddels binnengekomen, en dus kan het MOL team met trots deze 2 nieuwe vanen presenteren.
Herblore habitat
Conquest
Veel plezier met vaan-halen!
Daarnaast volgt een technische mededeling:
Vanavond zal de server verhuizen naar Jaron's nieuwe huis. Dit betekent dat RSR ongeveer 1 uur (maximaal 2 uur) down zal zijn. De DNS zal binnen een uur updaten, maar de ongeduldigen kunnen dan al op de site komen via [http://85.150.196.9] en op de irc door met het ip 85.150.196.9 te verbinden.
Er is vanavond een Trivia event op de IRC Chat, Jaron zal zijn best doen om te zorgen dat deze gewoon door kan gaan.
De IRC addicts kunnen tijdens de downtijd terecht op onze backup chat op irc.seersirc.net, kanaal #RSR. De Clanchat blijft natuurlijk gewoon werken en is "RSR Clanchat".
Cat,
namens de MOLs
The Mask Inactief | Word de site sneller? Met skillen bereik je niets, met combat bereik je niets! Doe je het samen? Dan bereik je iets! ^^Skill2 Quest - Master of Skillen and Questen!^^ 19-1-2011 12:58 | ||
Arnoud X122 Retired Sub-Leader (R) | Chimp... Ice... Running... ~ Arnoud 19-1-2011 13:00 | ||
Ilovearagorn Leader (9) | The Mask schreef:Nee, de server wordt alleen ergens anders gezet. 19-1-2011 15:43 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Alles is vlot verlopen, mag ik hopen? 20-1-2011 15:17 | ||
Glowball02 Rune Member (6.9) | Hij was op minder dan een uur tijd weer up and running, dus "vlot" is wel het minste wat je kunt zeggen I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew. 20-1-2011 19:34 | ||
Sir Mvl Inactief | Jaron weeral verhuisd?
Of het is gewoon al zo lang geleden dat ik hier nog echt actief was, dat het lijkt alsof die vorige verhuis maar een halfjaar geleden was, terwijl het eigenlijk al veel langer geleden is?
Dat zal het wel zijn. :p
20-1-2011 20:00 | ||
Pttim Moderator (7) | Hmmm, misschien maar eens herblore vaantje halen. Mooi dat de verhuizing zo soepel is verlopen!! 20-1-2011 22:02 | ||
Twan Rune Member (6.9) | Sir Mvl schreef:Volgens mij heb je gelijk ja maar ik dacht dat het een jaar geleden was. Het wordt tijd dat iemand alle vaantjes gaat halen.
21-1-2011 14:19 | ||
Elanthiel Leader (9) | @MVL en Twan: Jaron's vorige "verhuizing" is eigenlijk helemaal nog niet zo lang geleden. In de kerstvakantie zou hij van het ene huis naar het andere huis gaan, maar hij wilde ook nog een tijdje op vakantie. Voor de vakantie was dus het ene huis leeggeruimd (en de server weer richting zijn ouders) en na de vakantie ging alles naar het nieuwe huis, dus ook de server 24-1-2011 13:24 | ||
Gregoryw Rune Member (6.9) | Glowball02 schreef:Idd 25-1-2011 00:31 |