Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Updates, updates, updates!]
Updates, updates, updates!

Jeej! Updates!
Zoals jullie misschien wel hebben gezien zijn we weer druk bezig geweest de laatste tijd, en veel dingen waarvan we weten dat ze stuk/raar waren zijn verbeterd en/of gefixt.

In de nabije toekomst hopen we (het MOLB team) de rest van de losse eindjes nog aan elkaar te knopen, maar hier alvast een kort lijstje van de verbeteringen van laatst:

- Een nieuwe berichten editor voor het posten/editen van forum berichten
- Duidelijkere vinkjes naast de editor en over het algemeen verbeterd uiterlijk
- Inloggen met een ban of terwijl je inactief was werkte niet lekker, nu weer wel. Plaatje
- Na het editen van een reply ga je niet meer terug naar pagina 1 van de topic, maar naar waar je reply staat.
- Het "meer over jezelf" veld in instellingen werkt weer (heeft iemand die uberhaupt gemist? Plaatje)
- Veel spellingsfouten verspreid over de site zijn verbeterd

Dit bericht is puur zodat jullie niets iets hebben van "huh? wat gebeurd er allemaal?" - nee, we zijn actief bezig de website beter te maken Plaatje

[Catedit]Gebruik CONTROL+F5 als je nog de oude editor ziet.[/Catedit]

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 14-1-2011 01:17
Antwoorden:
Lancedh

Inactief

- Inloggen met een ban of terwijl je inactief was werkte niet lekker, nu weer wel. Is dat die rare layout? Toen ik RsR weer wou joinen was de layout volledig f-ed tot ik hem verranderde. Ook geen idee of het fixed is of op de to-do lijst staat, maar elke keer ik mijn layout aanpas krijg ik een 404 omdat er in de link lol=yay bij komt te staan
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 01:35
Glowball02

Rune Member (6.9)

Nee. De steeneeuwflikkered up layout is iets anders. Maar het goeie nieuws is dat de layout voor nieuwe leden ook opgelost is! Hoera Plaatje
De 404 error nog niet, though. We zullen het op de koekjeslijst zetten Plaatje
(De koekjeslijst is een lijst met taken voor Jaron; hij krijgt koekjes als hij dingen oplost Plaatje)

Nog een updatetje is dat het menu voor gasten opgeschoond is. Maar daar hebben jullie natuurlijk niet veel aan Plaatje

Hierbovenop heeft Jaron trouwens ook nog een hele hoop updates gedaan voor ons, de 7+. Hij verdient dus wel een dubbel en dik applaus! ^^ Hoera!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
I'm not a Grammar Nazi. You're just a Grammar Jew.
14-1-2011 01:39
Ilovearagorn

Leader (9)

Verder:

- staat er nu de datum van een event in de Event Organiseren-admin, zodat je daar niet meer voor in de kalender hoeft te kijken.
- het jaaroverzicht is terug in het menu op veler verzoek
- er is nu een donatiepagina met uitleg over het hoe en wat, en de donateurbenefit admins zitten gegroepeerd in deze admin

Ik geloof dat dat de catdates wel warenPlaatje

Maar uh, Jaron, waar is onze editor heen? Dit is nu gewoon de oude, en ik mag nog zelf brs plaatsen ook.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 09:13
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Nu nog een mobiele website of eventueel een Iphone/Andriod app? Plaatje

Goed werk!

Edit: de QUOTE-knop werkt niet, ik gebruik FireFox..
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 10:00
Just Ne Pker

Leader (9)

All I can say is: nice work and keep it going (Y)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
14-1-2011 10:53
Glowball02

Rune Member (6.9)

[quote]Gregoryw zei: Edit: de QUOTE-knop werkt niet, ik gebruik FireFox..[/quote]
Inderdaad. Ik meld het. In the meantype: gebruik handmatige quotes.

[edit] trollendepressievenaaier, die doen 't ook niet Plaatje Dit schrijf ik op als hoge prioriteit tbh. Goed opgemerkt, bedankt! [/edit]
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 12:15
Sir Mvl

Inactief

Nieuwe layout-maker nog altijd niet beschikbaar voor gewone leken zie ik? :(

Good job voor al de rest! :)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 13:15
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

Inderdaad Sir Mvl - dat komt omdat er momenteel een aantal security problemen zijn met V3 layouts. Ze zijn zo krachtig, dat ze bepaalde dingen kunnen doen die niet horen te kunnen, en totdat we dat secure hebben is de V3 layout editor nog niet voor normale leden beschikbaar.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
14-1-2011 22:55
Glowball02

Rune Member (6.9)

Miste iemand "Eigen topics"? Wel, dat hoeft niet meer Plaatje
Go Jaron! Go Jaron! Je bent de beste! Je bent de beste! ^^

Updates van de dag!
- Als je een custom ingestelde kleur hebt, zou die meteen geladen moeten worden, in plaats van dat je eerst de standaardkleur ziet, en een fractie van een seconde later pas je eigen kleur.
- Actiefheidsbalkjes hebben een legende on mouseover
- Bij confirms (eender waar, maar in het geval van leden enkel bij "Mark as read" Plaatje), krijg je nu meer info te zien
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
15-1-2011 01:47
Lodan

Rune Member (6.9)

Jah, en nu moet ik Ctrl F5 drukken, maar hoe moet dat dan op een Apple? Plaatje
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
16-1-2011 09:20
H0tmarijke

Adam Member (5.8)

Lodan schreef:
Jah, en nu moet ik Ctrl F5 drukken, maar hoe moet dat dan op een Apple? Plaatje

[http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=42951]
Ik ben lui, dus ik mis nog een reply button bij elke post. Het is echt niet te doen dat ik elke keer dat ik hier iets wil posten, naar beneden moet scrollen!

+De quote button is ook zichtbaar voor gasten Plaatje

Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
"He who joyfully marches to music in rank and file has already earned my contempt. He has been given a large brain by mistake, since for him the spinal cord would suffice. This disgrace to civilization should be done away with at once. Heroism at command, senseless brutality, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism, how violently I hate all this, how despicable and ignoble war is I would rather be torn to shreds than be part of so base an action. It is my conviction that killing under the cloak of war is nothing but an act of murder."
18-1-2011 08:36
Glowball02

Rune Member (6.9)

Maar dan kun je niet meerdere mensen quoten in 1 pagina Plaatje
En die quote button lijkt me niet zo belangrijk, zolang hij maar niet werkt Plaatje Maar ik zal 't noteren.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
18-1-2011 12:34
Antwoord 1-12 van 12 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.