Pttim Moderator (7) | Omdat er op het moment nog niet veel guides zijn, zou ik in eerste instantie niet gaan voor guides die alles tot in detail beschrijven. Beperk je tot de basis. Wanneer er eenmaal een mooie lijst guides is, kan je de bestaande altijd uitbreiden lijkt me. Ik zou in eerste instantie de skillguides aanpakken. Er zijn er natuurlijk al aardig wat, maar deze zijn gehoorlijk achterhaald. Vervolgens de activity en bosshunting guides. Bij die twee heb ik geen voorkeur welke eerst. Ik kan me voorstellen dat wanneer de skillguides klaar zijn, Stijn zich verder richt op bosshunting en Arnoud de activityguides gaat schrijven. In elk geval klinkt dit als een goed plan! Ik denk dat nieuwe leden dit erg op prijs zullen stellen en daardoor langer bij RSR zullen blijven. Misschien is het ook een idee om het RS-nieuws te vertalen, zoals Lunagang doet. Als we nieuwe leden willen, moeten we ons denk ik op beginnende RS-spelers richten en aangezien deze vaak jong zijn, zullen ze flink geholpen worden wanneer ze het nieuws in het Nederlands ipv Engels kunnen lezen. 20-12-2010 16:42 | ||
Thojohn22 Inactief | Rsnews wil ik wel op mij nemen, aangezien ik nu toch ook al bijna alles post op Algemeen. Ik wil dus wel gerust vertalen ook. Qua guides ga ik toch ook eerder voor skillguides eerst, dan voor de popular activities en popular bosshunts en dan de minder populaire. 20-12-2010 22:06 |