Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [Het Fist of Guthix toernooi]
Het Fist of Guthix toernooi
Het vorige toernooi dreunt nog na, en welja, er staat weer een nieuw toernooi voor de deur. Dit maal Fist of Guthix. In deze post staat hoe het toernooi in zijn werk zal gaan, en - het allerbelangrijkste - wat er te winnen valt.

De spelregels

Het is de bedoeling om in 1 week tijd zo veel mogelijk rating te halen. Als je mee wilt doen maak je aan het begin van het toernooi een screenshot van je rating, en aan het einde van het toernooi ook. Om nou ervoor te zorgen dat er niet vals gespeeld wordt, moet op elke screen het codewoord staan. Dit codewoord wordt natuurlijk pas aan het begin van het toernooi aangekondigd.

Het codewoord wordt Zondag 5 december op de vergadering aangekondigd. Het toernooi start ook op dat moment. De screens met de startrating moeten in een sticky op het events bord gepost worden. De screen met eindrating moet VOOR zondag 12 december, 20:00 servertijd op het topic staan. Ben je te laat, telt het niet mee.

Het is toegestaan om meerdere screens met eindrating te maken. Dit kan je bijvoorbeeld gebruiken als je denkt dat je zondag niet online komt en dus zaterdag je eindrating alvast post, maar zondag toch online bent. Zolang je de screen maar om 20:00 op het topic hebt staan.

De reward

Natuurlijk is er ook iets te winnen, namelijk deze:
143

Deze Minitoernooi Wisselribbon is op dit moment in handen van Mark19100, en dit is ook de ribbon die op het spel staat. Mark heeft de ribbon gewonnen met de Dropchallenge, die eerder dit jaar werd gehouden.

Nog vragen? Stel ze gerust. En bij deze, alvast veel succes!

EDIT: De vergadering is inmiddels geweest, en het codewoord is aangekondigd. Dit is: Mickey Mouse en de tovernaarsleerling
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ElanthielLeader (9) op 1-12-2010 19:32
Antwoorden:
Just Ne Pker

Leader (9)

Nou, klinkt best leuk, al heb ik verschrikkelijk weinig tijd Plaatje Moge de beste FoG'ger winnen! ^_^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
1-12-2010 22:43
Ewout

Inactief

Geef hem al vast maar aan mij Plaatje
Ik mag dan niet rank 1 van RSR zijn, ik heb Pieterjan al meerdere malen verslagen ^_^
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2010 00:04
Thojohn22

Inactief

Ik ga zien of ik kan meedoen, als het werk een beetje meevalt, en ik rap die dragon defender binnen heb kan ik mss wat spelen.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
3-12-2010 00:27
Pttim

Moderator (7)

Misschien zal ik ook eens een poging wagen. Alhoewel ik het wel een beetje een saaie minigame vind...
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
5-12-2010 13:29
Antwoord 1-4 van 4 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.