Hallo clanlui!
Als het goed is zie je nu onze nieuwe standaard skin voor je.
Ja, ik weet het, we hadden deze beloofd voor het 3k-dagen feest, maar hij was nog niet helemaal af en we wilden geen skin die nog niet compleet was releasen. Na bijna 2 maanden testen is hij dan eindelijk hier - de Occult skin!
Hij is nog steeds niet 100% voltooid, dus verwacht de komende dagen nog een paar updates die hem beter, sneller, cooler en shinier maken!
Hopelijk vinden jullie de nieuwe default skin allemaal mooi - heb je toch liever een andere dan kan je in je account settings (via RSR en Ik -> Mijn Account, wat vroeger instellingen heette) de oude skins allemaal nog kiezen.
Occult is de eerste en enige skin die gebruik maakt van skinning system V3. Dit is een enorm krachtig skinning systeem, en jullie hebben nog niet eens een klein deel gezien van wat we nu kunnen. Verwacht veel coolheid in de toekomst!
Skinning system V3 komt binnenkort ook volledig beschikbaar voor andere skinmakers, zodat ze hun oude V2 skins kunnen updaten naar het V3 systeem en je niet meer vast zit aan Occult als je de nieuwe functies wilt kunnen gebruiken.
Tot die tijd - houd het nieuws in de gaten, laat je reacties op de nieuwe skin hier achter, en veel plezier en zo
Stijnedit: je kan vanaf nu ook alle bugs die je tegenkomt - ook niet-occult-related - melden op
deze sticky.
937 posts
Praatgemiddelde: (<100) Going good...