Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> [RSR 3000 dagen! - Slotdag]
RSR 3000 dagen! - Slotdag
EDIT:

quote:
Nollie28 zei:

Plaatje

Plaatje De afsluiting was weer grootst, ons 3000 dagen feest was weer een unieke gebeurtenis die je beter niet gemist kon hebben.
Het feest begon allemaal om 20:00 world 167 in de varrock courtyard. De hele courtyard vol met rsr'ers in pink skirts en orange capes, en de gezelligheid die ervan af straalde.
Zelfs onze lang gestopte leider en oprichter van rsr “De grote Thulinma†besloot voor de gelegenheid in te loggen op runescape, en zo een hoop mensen gelukkig maken met zijn aanwezigheid.

Plaatje[http://i53.tinypic.com/j9c40j.png] style=width:200px;float:left;margin-right:10px;border:0px;>We begonnen met een optocht door runescape, natuurlijk lieten we iedereen duidelijk weten dat wij rsr zijn en wij de gezelligheid zelf zijn. De feestelijke optocht ging van Varrock naar Lumbridge en van Lumbridge weer naar draynor. Onderweg steeds nieuwsgierige spelers oppikkend maakte we vanaf daar onze weg naar Falador.
Eenmaal in Falador was het tijd voor een echte rsr groepsfoto voor de well ten oosten van de bank. Na wat mooie groepsfoto's was het dan eindelijk tijd voor de grote drop, deze vond plaats in world 102. Na een kleine dropparty die daar al bezig was was het onze beurt. We stopte de kist vol met spullen die we gedropt wilden hebben, de waarde die in deze kist zat liep al snel op naar de 35mill.

De minuten daarna werd de partyroom steeds voller en voller. En de stemming ook steeds beter. Toen begon het droppen, het was complete chaos. Iedereen was in de rondte aan het rennen om zoveel mogelijk ballonnen te verstampen in de hoop iets van waarde uit deze drop te halen. Na enkele minuten was het over, en waren enige leden wat rijker en sommige ook een stuk armer. Maar de stemming was ook voor hen nog steeds goed, en dat is het belangrijkste.
Maar helaas was het event na deze drop toch echt afgelopen.

RSR Gefeliciteerd met je 3000 dagen bestaan.

En op naar de 10 jaar Plaatje.

Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/3kweeklogo.png]>

Hoi pipeloi!

Het is alweer zondag, dag 7, de laatste dag van de RSR 3000 dagen jubileum feestweek is ingegaan.

• Avarrocka Alight
  • Trivia(l) Tournament
  • Revolution's Race
  • CABBAGE
  • Find-a-MOL[B]
  • Steel meets Steel
  • Parade & Drop Party

Zoals jullie zien sluiten we de week af met een knaller, een parade gevolgd door een flinker dropparty! De dropparty zal, van wat ik van iedereen gehoord heb, een waarde hebben van rond de 10m. [Catedit]Oké, die 10m gaan we ruim voorbij.[/Catedit][Stijnedit]We zullen misschien zelfs de 20M halen[/Stijnedit]

In tegenstelling tot de klassieke dropparties is deze niet gefinancieerd door de leden via de clanbank en de munt van vrijgevigheid, maar uit de zakken van de MOLBs zelf. Daarom wil ik ook nog even van dit topic gebruikmaken om degenen die aan de drop bijdragen te bedanken voor hun inzet.

Maar goed, vanavond dus een parade, die om 8uur start op Varrock Courtyard w167, met de dresscode van orange cape/pink skirt.

De parade zal zich dan naar de droplocatie begeven (niet de oude plek, helaas, die was vroeger wel rustig en geschikt enzo maar tegenwoordig is dat daar de drukste plaats van RS - de Grand Exchange), namelijk de Party Room, te Falador w102.

Plaatje[http://i271.photobucket.com/albums/jj133/Thoronwen/screenshot61.jpg]>

^ Een RSR dropparty - check mijn 1337 loot Plaatje

Ik hoop jullie vanavond te zien Plaatje

~ Cat

namens het MOLB
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door IlovearagornLeader (9) op 12-9-2010 09:29
Antwoorden:
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Dit word een knaller Plaatje

Ik zal er bij zijn en hopelijk zullen er nog velen komen !

Greetz Fred
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 09:39
Just Ne Pker

Leader (9)

Ik ga mijn uiterste best doen om vroeger door te gaan op het familiefeest en zo mijn duit in het zakje te doen! Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Ingame aanspreekbaar als Findolfin

Success was, and will always be, defined as getting up one more time than you've been smacked down.
- Gary Raser
12-9-2010 11:40
Gregoryw

Rune Member (6.9)

Normaal gezien zal ik aanwezig zijn. Ben dan net terug thuis.

Thx voor de loot Molb's!
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 13:05
Elanthiel

Leader (9)

Ik ga er zijn! Wat ik precies voor drops bij ga dragen hou ik nog even geheim, maar jullie komen er vanzelf achter. Het wordt in ieder geval een fantastisch feest!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 14:41
Bloodslayer

Inactief

Ook al ben ik geen molb, ik zal een grote hoeveelheid aan wat ik als junk zie droppen Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 17:31
Elanthiel

Leader (9)

En fantastisch was het! Met een totale dropwaarde van meer dan 35m (!!) een verdiende knaller om de Feestweek mee te beëindigen.
Mijn bijdrage aan de drops:
Plaatje[http://i56.tinypic.com/16hp66s.png]>
Drukte in de partyroom:
Plaatje[http://i55.tinypic.com/xm7q0x.png]>
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
12-9-2010 22:12
Pieterjan29

Rune Member (6.9)

Het was een leuk event.

Ik ben 50 sardientjes rijker geworden. Plaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
13-9-2010 00:55
Dustyflame

Rune Member (6.9)

super afsluiting van de feestweek, ik heb volgens mij 3 balonnen kunnen trappen Plaatje wat dus neerkwam op 18 mindrunes XD
het was in ieder geval super gezellig en druk (en laggy)
greetz dusty
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
can't touch this tududududu.
13-9-2010 07:41
Demon Poonah

Rune Member (6.9)

Was leuk Plaatje, het is me echter niet gelukt om een ballon kapot te trappen.
Achja volgende keer beter Plaatje,

Greetz Fred
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-9-2010 08:17
Ilovearagorn

Leader (9)

Ik had 3 rune platelegs en een orange capePlaatje
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-9-2010 10:31
Pttim

Moderator (7)

quote:
Demon Poonah zei: Was leuk Plaatje, het is me echter niet gelukt om een ballon kapot te trappen.
Achja volgende keer beter Plaatje,

Greetz Fred

Ik zou eigenlijk niet weten of mij dat wel is gelukt. Het was 1 vette lagg op mijn PC. Volgende keer maar niet full screen spelen als ik in de partyroom sta...
Maar zoals hierboven al is gezegd: het was erg leuk, net zoals de rest van de week! Op naar het volgende jubileum!!
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Image and video hosting by TinyPic
14-9-2010 19:59
Antwoord 1-11 van 11 totaal.

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.