Zoek in het forum!
[Forum] -> [RuneScape Revolution: Clan Nieuws] -> ["Hack" poging]
"Hack" poging
Ene Supa Vegeta heeft gisteren geprobeerd ons te "hacken". (Vertaling: Supa Vegeta is gewoon ingelogd op mijn account, en heeft geprobeerd schade aan te richten)

Door deze laffe poging om jullie medals, posts, en events te wissen, (Die overigens rond 4 uur al was opgelost), hebben we besloten de site een dagje off te zetten voor normale leden, om eens goed de beveiliging te verbeteren.

Ik kan jullie nu verzekeren, we zijn veilig als nooit tevoor, en zelfs de beste hackers zullen jullie geen pijn meer kunnen doen Plaatje

Greetz, Thul
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
Gepost door ThulinmaRetired Sub-Leader (R) op 8-4-2003 17:21
Antwoorden:
Ohno

Rune Member (6.9)

die Plaatje hackers toch Plaatje
man man man...
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2003 19:06
Kill12

Gewist lid

tja he. dat er van die mensen zijn. Plaatjeaardige mensen die hackers. ik kan het niet en wil het ook niet kunnen ook Plaatje
8-4-2003 19:17
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

zoals ik al typte, tis neit echt een hacker, hij kwam gewoon achter mn pass......
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
8-4-2003 19:18
Zharlax

Rune Member (6.9)

Maarja we zijn nu 300% safe, knappe gast die ons nog hackt (neej dit is geen uitnodiging Plaatje)
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
8-4-2003 21:33
Kill12

Gewist lid

hoe kan iemand nou achter thuls w8woord komen als hij zelf zegt: neem een lange w8woord dat is moeilijker voor hackers zoals: "ik haat die hackers die achter me w8woord kunnen komen"
8-4-2003 21:35
Ctk Mastah

Gewist lid

Kijk, zelf hakken is leuk natuurlijkPlaatje
Tenzij het tegen je wordt gebruikt natuurlijk maar dat even terzijdePlaatje
Maar áls je dan hakt, doe het dan wel goedPlaatje
9-4-2003 15:47
Monte Zuma

Gewist lid

de leaders kennen ieder zijn paswoord, zelf de paswoord van runescape kennen de leaders van elkaar ;)
9-4-2003 17:57
Killa_rules

Gewist lid

lekker mag ik eens leader worden
ik ben nogal krap bij kas PlaatjePlaatjePlaatje die leaders die hebben wel wat geld wat het Plaatje van ctk clan man is ook gepakt
al zijn stuff is ook weg moetsten julie da nog nie weten
9-4-2003 18:09
Tt112

Rune Member (6.9)

killa stef had dat dacht ik gedaan, of iemand anders want of killa stef deed alsof hij geen nederlands kon of er zat iemand anders op die niet in deze clan zat want er werd mij in het engels om geld gevraagd en ook aan bar vladimir werd dat gevraagd, toen later zei bar vladimir tegen mij dat killa stef erop zat. En wat later toen hoorde ik van devil15 dat alles weg was van ctk clan man. dus het was of killa stef of een vreemde.
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Elke echte man heeft een opblaasschaap!
retired from runescape
9-4-2003 19:59
Zharlax

Rune Member (6.9)

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats

Deze signature is een eerbetoon aan mijn oude character "KillerBart". waar ik gedurende 4 jaar met veel plezier RuneScape op heb gespeeld. Helaas ben ik door een hack genoodzaakt nu als "The Skyer" door het RuneScape leven te gaan.
9-4-2003 21:43
I Ctk I

Gewist lid

quote:
Tt112 zei: killa stef had dat dacht ik gedaan, of iemand anders want of killa stef deed alsof hij geen nederlands kon of er zat iemand anders op die niet in deze clan zat want er werd mij in het engels om geld gevraagd en ook aan bar vladimir werd dat gevraagd, toen later zei bar vladimir tegen mij dat killa stef erop zat. En wat later toen hoorde ik van devil15 dat alles weg was van ctk clan man. dus het was of killa stef of een vreemde.

Nou krijg ik er schoon genoeg van, waarom zou ik in gods naam die freaking noob stuff van ctk clan man moeten pakken.Ik heb 0 keer ingelogd op dat ding, en kap nou gvd met het beschuldigen van mij of ik geef een reward op een screenshot waar staat you have defeated TT112, reward van 30k ofzo omdat het maar een noob is.
13-4-2003 19:21
Killa_rules

Gewist lid

ja ik ga wel meedoen voor die te hebben
13-4-2003 19:26
I Ctk I

Gewist lid

JePlaatjet hier dus wel ff met de verkeerde persoon tt112, heb hier dus totaal geen zin in, en ook die bar vladimir die zei dat ik erop zat moet voortaan zijn bek houden want ik was het niet en ik vind het niet leuk als ik vals beschuldigt wordt, zal ik eens ff lekker bij jouw gaan doen, zal ik er alleen nog fake screens bij maken zodat het echter lijkt.
13-4-2003 19:33
Jules

Inactief

:| je bent snel op je teentjes getrapt :|
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-4-2003 19:40
Thulinma

Retired Sub-Leader (R)

zeg dat wel ja
Sig
Medals
Badges & Vaantjes
Duimpjes
Stats
13-4-2003 20:28
Antwoord 1-15 van 32 totaal.
>> Volgende 15

Reageren:

Dit nieuwsbericht is te oud om nog op te mogen posten.